پرسپولیس نیوز : بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به طور حتم پرسپولیس با ادامه روند روبه رشد خود می تواند قهرمان جام حذفی شود.

رضا شاهرودی روز شنبه  گفت: دو تیم، فوتبال خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و نتیجه یک بر یک در 120 دقیقه، عادلانه بود.

وی ادامه داد: پرسپولیس در پنالتی ها بسیار بهتر از حریف کار کرد و باید به کادر فنی به خاطر چیدمان صحیح بازیکنان در ضربات پنالتی تبریک بگویم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: باید این پیروزی را در ابتدا به هواداران خوب پرسپولیس تبریک بگویم و امیدوارم بازیکنان بتوانند آنها را باز هم خوشحال کنند.

وی در خصوص برگزاری دیدار پایانی جام حذفی فوتبال در ورزشگاه بی طرف تصریح کرد: پرسپولیس در هر جا به میدان برود میزبان است زیرا هواداران پر شمار آن به طور حتم، تمام ورزشگاه را پر خواهند کرد.

وی با انتقاد از برگزاری بازی در زمین چمن مصنوعی اظهار داشت: بزرگترین مشکل این بازی، چمن مصنوعی بود و این مساله از کیفیت کار هر دو تیم کاسته بود.

شاهرودی ادامه داد: مدافعان تیم پرسپولیس، امروز به شدت عصبی بودند که یحیی گل محمدی با تعویض های خوب خود به برطرف شدن این مشکل کمک زیادی کرد.

وی با اشاره به حضور علی کریمی در این دیدار گفت: این بازیکن می توانست 10 دقیقه دیرتر به زمین بیاید زیرا احتمال کشیده شدن این بازی به وقت های اضافه زیاد بود و او می توانست در صورتی که دیرتر به زمین بیاید، به پرسپولیس کمک بیشتری کند.

شاهرودی در پایان، از عملکرد دفاع چپ و راست تیم پرسپولیس در این دیدار انتقاد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)