پرسپولیس نیوز : رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: تغییرات زیاد و جدی در قانون نقل و انتقالات فصل آینده رقابت های فوتبال لیگ برتر خواهیم داشت.

ˈ مهدی تاج ˈ شنبه شب در رشت افزود : تاکنون اتحادیه فوتبال، فدراسیون فوتبال و همچنین باشگاه ها، پیشنهادهایی را برای نقل و انتقالات ارائه داده اند.

وی اظهار کرد : ما نیز روز 22 فروردین ماه به مدت دو روز برای تصمیم گیری برای نقل و انتقالات فصل آینده تشکیل جلسه خواهیم داد و این پیشنهادها را بررسی و نتیجه نهایی را اعلام خواهیم کرد تا زمان و نحوه نقل و انتقالات فصل آینده رقابت های فوتبال لیگ برتر و لیگ دسته اول، مشخص شود.

مهدی تاج که برای تماشای دیدار تیم های داماش گیلان و پرسپولیس تهران در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی کشور به رشت سفر کرده بود، بیان کرد: فینال رقابت های جام حذفی با انجام یک دیدار برگزار می شود و هنوز زمان و مکان این دیدار مشخص نیست.

وی ادامه داد: با توجه به صعود تیم پرسپولیس به همراه سپاهان به فینال این رقابت ها، چند گزینه برای برگزاری دیدار نهایی داریم که با جمع بندی طی چند روز آینده، زمان و مکان این دیدار را اعلام خواهیم کرد.

رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال به رقابت های لیگ برتر اشاره و اضافه کرد: با توجه به زمان بندی انجام شده، رقابت های فصل جاری بیستم اردیبهشت ماه پایان خواهد یافت و پس از اتمام این مسابقات، زمان برگزاری رقابت های فصل آینده را اعلام می کنیم.

وی در مورد اعتراض برخی از مسوولان تیم های استقلال تهران و سپاهان اصفهان در مورد زمان بندی نامناسب سازمان لیگ در بازی این دو تیم گفت: ما چنین نظری نداریم و بهترین برنامه ریزی را انجام دادیم چون این تیم ها در سه رقابت مختلف حضور دارند، گاهی اوقات فاصله زمانی بازی های آنان کم است و ما چاره ای جز این نداشتیم که بازی این دو تیم را در جام حذفی برگزار کنیم.

مهدی تاج همچنین به بازی تیم های فوتبال داماش گیلان و پرسپولیس تهران اشاره کرد و افزود: این دیدار، یک بازی جوانمردانه بود و از نظر سازمان لیگ، بازی بسیار خوب و به دور از حواشی برگزار شد.

وی اضافه کرد: نکته حائز اهمیت این دیدار، تشویق تماشاگران داماش پس از پایان این مسابقه با وجود شکست تیمشان بود که این امر، باید در کشور ما نهادینه شود و تماشاگران هنگام شکست نیز تیم خود را تشویق کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)