پرسپولیس نیوز : هواداران تیم ذوب آهن با هم درگیری لفظی پیدا کردند.

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و پرسپولیس در چارچوب هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال در حالی از ساعت 17 امروز (جمعه) در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد که حدود 5000 هوادار اصفهانی با حضور در ورزشگاه امیدوارند شاهد برتری تیم خود باشند.

ذوب آهن برای بقا در لیگ برتر نیاز مبرمی به پیروزی برابر سرخ پوشان دارد. هواداران ذوب آهن از ساعتی قبل از شروع بازی، نیمی از سکوهای ورزشگاه را پر کرده بودند و با شعار «ذوب آهن با غیرت»، روحیه بازیکنان خود را برای نبرد با حریف آماده می‌کردند.

«امروز، نصف جهان، خلیج فارس را در آغوش گرفته است، امروز همه بوشهریم.» این متن پارچه نوشته‌ای است که باشگاه ذوب آهن برای همدردی با مردم زلزله زده استاد بوشهر آماده کرده بود و قبل از بازی آن را در کنار زمین به نمایش گذاشت.

همچنین پیش از شروع بازی، بازیکنان و تماشاگران به احترام زلزله زدگان بوشهر یک دقیقه سکوت کردند.

سپهر حیدری، مدافع با تجربه ذوب آهن که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را هم دارد به دلیل محرومیت در این بازی نمی‌تواند به میدان برود و به همین دلیل از روی سکوها بازی را تماشا می‌کند. هواداران پرسپولیس هم که از حضور حیدری در تیمشان خاطرات خوشی دارند به شدت او را تشویق کردند.

حدود 20 درصد از سکوهای ورزشگاه فولادشهر به هواداران پرسپولیس اختصاص یافته و عده‌ای هم پشت یکی از دروازه‌ها و روی چمن‌ها نشسته‌اند.

 

برخی از تماشاگران پرسپولیس با لباس زرد در ورزشگاه حاضر شده‌اند و شعارهایی در مورد 4 گل دریافتی تیم سپاهان در بازی با الاهلی سر می‌دهند.

تماشاگران تیم سپاهان هم در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور دارند و علیه محسن بنگر شعار می‌دهند.

درهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان از ساعت 14:30 امروز باز شد و همزمان بلیت‌فروشی برای این بازی در جایگاه‌های عرضه بلیت آغاز شد.

 

پیش از آغاز بازی مرتضی کرمانی‌مقدم، مربی ذوب‌آهن با کریم باقری، مربی پرسپولیس خوش و بش می‌کرد.

سپهر حیدری هم با لباس شخصی در کنار نیمکت پرسپولیس حاضر شد و با کادر فنی و بازیکنان این تیم خوش و بش می‌کرد.

هواداران تیم ذوب آهن با هم درگیری لفظی پیدا کردند. برخی هواداران تیم ذوب آهن پس از اینکه متوجه شدند برخی دیگر بی توجه به ذوب آهن هستند و علاقه ای به تشویق تیم ندارند، شعار «هوادار بی غیرت نمی خواهیم» سر دادند که همین امر موجب ایجاد درگیری لفظی بین هواداران ذوب آهن شد.

*امیرحسین فشنگچی و مرتضی کرمانی مقدم قبل از شروع بازی حدود یک دقیقه با هم صحبت کردند.

* هواداران ذوب آهن به صورت رایگان وارد ورزشگاه شدند اما پرسپولیسی ها بلیت های 5 هزار تومانی خریداری کردند.

* پس از اینکه داور بازی به حمید شفاعت اخطار نشان داد کادرفنی ذوب آهن بشدت به عملکرد داور انتقاد کرد. هواداران تیم ذوب آهن با سر دادن شعار داور پرسپولیسی نسبت به عملکرد قاضی میدان انتقاد کردند.

  برخی هواداران تیم ذوب آهن برخورد مناسبی با سرپرست پرسپولیس نداشتند. عده ای از هواداران تیم ذوب آهن با تمسخر سعید شیرینی با او رفتار خوبی نداشتند.

*علیرضا محمد و برخی دیگر از بازیکنان پرسپولیس قبل از شروع بازی به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند.

* کریم باقری قبل از شروع بازی به رختکن پرسپولیس رفت و با سرخپوشان صحبت هایی را انجام داد.

* بازیکنان پرسپولیس به دلیل ایام فاطمیه، زلزله بوشهر و درگذشت مادر مهدوی‌کیا با بازوبندهای مشکی رنگ به زمین رفتند.

* هواداران تیم پرسپولیس به تشویق محسن بنگر و شعار علیه سپاهان پرداختند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)