پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: از اینکه فینال جام حذفی را مقابل هواداران خود و در ورزشگاه آزادی برگزار می کنیم، خوشحالم.

ولاتکو گروز دانوسکی از بازیکنان موفق خارجی پرسپولیس دراین فصل روز جمعه در گفت و گو با ایرنا از شرایط حضور خود در این تیم گفت که در زیر می آید.

حضور در پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنی؟
از شرایط خودم در ایران و پرسپولیس بسیار راضی هستم و خوشحالم که در این تیم پرهوادار بازی می کنم و می توانم برای تیمم مفید باشم.

از جایگاه خودت در پرسپولیس راضی هستی؟
از اینکه توانستم در مدت کوتاه حضورم در پرسپولیس به جایگاه خوبی برسم، بسیار خوشحالم و امیدوارم بتوانم به این روند ادامه دهم.

بالاخره پرسپولیس میزبان جام حذفی شد و این اتفاق در فینال مسابقات رخ داد، نظرت چیست؟
ما تمام بازی های حساس خود را در جام حذفی در ورزشگاه تیم های دیگر برگزار کردیم و توانسته ایم با موفقیت این دیدارها را پشت سر بگذاریم اما از اینکه توانستیم در دیدار فینال میزبان باشیم و مقابل هواداران خود به میدان برویم بسیار خوشحال هستم.

حضور بیش از 100 هزار هوادار کار شما را سخت نمی کند؟
ما باید این بازی را به خاطر هواداران ببریم و به طور حتم حضور این تعداد هوادار وظیفه ما را سنگین تر خواهد کرد. حضور این تعداد هوادار برایم بسیار جذاب است و آنها می توانند انرژی فوق العاده ای را به ما تزریق کنند.

پرسپولیس چند درصد شانس قهرمانی در جام حذفی را دارد؟
ما تا اینجای کار را به بهترین شکل پشت سر گذاشته ایم، اما الان نزدیک خط پایان مسابقات هستیم و باید حساس ترین بازی خود را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم. نمی توانم درصدی را اعلام کنم اما به طور حتم می خواهیم با پیروزی در این مسابقه جشن قهرمانی را مقابل هواداران خوب پرسپولیس برگزار کنیم.

می دانید پیش از دیدار باید به مصاف ملوان بندرانزلی بروید آیا پیروزی در این دیدار هم برای شما ارزش دارد؟
مطمئن باشید این دیدار هم برای ما ارزش زیادی دارد. دیدار با ملوان از یک طرف برای آماده تر شدن ما برای بازی سپاهان مفید خواهد بود و طرف دیگر با پیروزی در این دیدار با روحیه بالاتر به مصاف حریف خود خواهیم رفت و فکر می کنم فرصت مناسبی برای ما خواهد بود.

نتیجه بازی با سپاهان را چه پیش بینی می کنی؟
ما در این دیدار به طور حتم کار بسیار دشواری پیش رو داریم، اما می خواهیم در همان 90 دقیقه هرچه توان داریم بگذاریم تا بازی را با پیروزی به اتمام برسانیم.

شرایط جسمانی خودت چطور است؟
شرایط بسیار خوبی دارم و در بازی مقابل ذوب آهن هم با کمک بازیکنان تیم توانستم گلزنی کنم. از نظر ذهنی و روحی بر روی بازی های باقی مانده تمرکز کرده ام و می خواهم تا جای ممکن به تیمم کمک کنم.

آیا فصل آینده در پرسپولیس خواهی ماند؟
تاکنون با من هیچ صحبتی نکرده اند اما همانطور که گفتم در حال حاضر تمام توجهم روی سه مسابقه آتی است. احتمالا بعد از پایان فصل در مورد تمدید قرارداد صحبت خواهم کرد.

تمایلی به ماندن در پرسپولیس داری؟
من بی اندازه پرسپولیس و هواداران این تیم را دوست دارم و مطمئن باشید در این تیم بسیار راحت هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)