پرسپولیس نیوز : مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت:‌به دلیل سفر استانی وزیر ورزش از حضور در جلسه امشب عذرخواهی کرد.

جلسه مدیران و معاونین باشگاه پرسپولیس امروز با رویانیان برگزار شد.

در این جلسه آخرین بررسی‌های لازم برای برگزاری مراسم چهره‌های ماندگار که قرار است امشب در برج میلاد برگزار شود، گفت‌وگو شد.

قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این باره به خبرنگار فارس گفت: در این جلسه درباره مسائل مختلف مدیر عامل باشگاه با معاونینش به گفت‌وگو پرداخت. مقرر شد زمان افتتاح آکادمی پرسپولیس در جلسه آینده تصمیم گیری شود.

وی افزود: همچنین آخرین جمع‌بندی‌ها در خصوص برگزاری مراسم چهره‌های ماندگار که امشب در برج میلاد برای تقدیر از 12 چهره ماندگار برگزار خواهد شد، بحث و تبادل نظر شد و رویانیان نیز 12 چهره انتخاب پیشکسوتان را شناخت. چون همه چیز را برای انتخاب به خودشان واگذار کرده بود.

قدوسی تصریح کرد: پیشکسوتان هویت و شناسنامه باشگاه هستند و باید به زحمات آنها همیشه اجر بگذاریم. این پیشکسوتان نام و برند پرسپولیس هستند و باید از آنها حمایت کنیم.همچنین قرار شد امشب از مرتضی احمدی یکی از هنرمندان خوب کشورمان تجلیل شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: رویانیان همچنین در خصوص تندیس‌های آماده شده نیز از مسئولین باشگاه سوالاتی کرد. با تصویب مدیرعامل باشگاه قرار است امشب سهام شرکت پیشکسوتان به خود آنها تعلق گیرد و همچنین تمام پیشکسوتانی که در تاریخ پرسپولیس برای این تیم به میدان رفتند و به عضویت این شرکت درآمدند قرار است بیمه خانوادگی شوند.

وی افزود: به علاوه اینکه سهام باشگاه نیز به 5 نفر از منتخبین که بالای سن خواهند آمد اهدا می‌شود. کارگردانی برنامه‌های امشب چهره‌های ماندگار پرسپولیس به عهده سیدجواد هاشمی و به مجری‌گری جواد خیابانی و همراهی حسین یاریار برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: از کلیه اهالی فوتبال، رسانه‌ها دعوت شده که در آن حضور داشته باشند. همچنین روز پنجشنبه نیز وزیر ورزش به این مراسم از سوی رویانیان دعوت شد که به دلیل سفر استانی قرار شد نمایندگان او در این همایش حضور به هم رسانند. همچنین باید اعلام کنم که رویانیان از کلیه رسانه‌ها که در چند روز اخیر درباره برگزاری مراسم پرسپولیس را همراهی کردند تقدیر و تشکر کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)