پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم پرسپولیس گفت: کریم اگر در ایران بماند فقط برای پرسپولیس بازی می کند.

سعید شیرینی درباره برگزار تمرینات پرسپولیس پشت درهای بسته عنوان کرد: این تصمیمی است که کادرفنی پرسپولیس اتخاذ کرده و ما هم باید اطاعت کنیم. ما برای هواداران احترام زیادی قائلیم اما آنها مطمئن باشند چنین تصمیمی برای موفقیت هرچه بیشتر آنها است.

وی درباره اینکه چه تصمیماتی برای جلوگیری از رفتارهای خلعتبری در بازی فینال حذفی اتخاذ شده است، گفت: خلعتبری پسر خوبی است و می داند که مقابل پرسپولیس نباید از این کارها انجام دهد. او در بازی فینال از رفتارهایش دست برمی دارد.

سرپرست پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس مذاکره با بازیکنان موردنظرش برای فصل آینده شروع کرده است، اظهار کرد: برای هر بازیکنی بازی کردن در پرسپولیس افتخار است و خیلی ها دوست دارند به تیم ما بیایند اما باور کنید ما هیچ صحبتی با بازیکنانی که نامشان مطرح می شود، انجام نداده ایم. تمام این مسائل در حد حرف و گمانه زنی است.

او درباره شایعه جدایی نیلسون و جذب حامد لک خاطرنشان کرد: نیلسون صد درصد در پرسپولیس می ماند و درباره سایر بازیکنان هم نمی خواهم صحبتی انجام دهم.

شیرینی درباره شایعه پیشنهاد دو تیم خارجی برای جذب انصاری فرد افزود: کریم اگر در ایران بماند فقط برای پرسپولیس بازی می کند.

سرپرست پرسپولیس درباره صحبت های امیر عرب معاون اجرایی باشگاه استقلال که اعلام کرده این تیم بدون پورشه قهرمان شد، افزود: ایشان را نمی شناسم!

َشیرینی در واکنش به به صحبت های محمود خوردبین افزود: خوردبین بزرگ ما بوده و احترامش واجب است. درست نیست من جواب بزرگترم را بدهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)