پرسپولیس نیوز : بازیکن ملی پوش پرسپولیس می گوید همه چیز برای صعود ایران به جام جهانی، به بازی با قطر بستگی دارد.

مهرداد پولادی که همچنان با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند درباره آخرین وضعیتش می گوید: «فعلا چیزی مشخص نیست، اما بعید است که به بازی با سپاهان برسم.»
او این را گفت و ادامه داد: «ما در اولین گام باید به مصاف ملوان برویم. این بازی می تواند تمرینی باشد برای بازی با سپاهان. ما لیگ را از دست داده ایم اما کسب جایگاه بالاتر در جدول رده بندی برایمان اهمیت دارد. به همین دلیل مقابل ملوان پرقدرت ظاهر می شویم و خودمان را آماده می کنیم تا به مصاف سپاهان برویم.»
از پولادی درباره قهرمان شدن احتمالی پرسپولیس سوال می کنیم که او می گوید: «هر چیزی امکان دارد.من قبلا هم گفتم که هوداران ما تشنه جام هستند و فقط با قهرمانی در جام حذفی سیراب می شوند. باید تمام تلاشمان را بکنیم تا یک روز با شکوه را هم برای آنها و هم برای مهدی مهدوی کیا رقم بزنیم. او باید با خاطره ای خوب از فوتبال خداحافطی کند. مهدوی کیا می تواند جام قهرمانی را در روز پانزدهم اردیبهشت بالای سرش ببرد. البته سپاهان حریف قدرتمندی است اما ما برای اینکه قهرمان شویم و سال آینده در آسیا بازی کنیم باید در تهران آنها را شکست دهیم.»
به پولادی گفتیم از اینکه در فینال بازی نمی کنی ناراحت نیستی که او این واکنش را نشان داد: «این اهمیتی ندارد. مهم این است که بچه ها روی فرم باشند و بتوانند با گرفتن جام دل هواداران را شاد کنند. پرسپولیس خیلی وقت است که جامی نبرده و این بار باید در جام حذفی قهرمان شود.»
پولادی با اینکه مصدوم است اما امیدوار است به سه بازی تیم ملی در خرداد ماه برسد. او می گوید: «سه بازی سرنوشت ساز داریم. نمی دانم وضعیتم چطور می شود اما دوست دارم در این مسابقات بازی کنم و سهمی در صعود ایران به جام جهانی داشته باشم. کار سختی در پیش داریم و همه چیز به بازی ما با قطر بستگی دارد. اگر آنها را در خانه شان شکست بدهیم گام بلندی برداشته ایم. امیدوارم این اتفاق بیفتد و مردم ایران خوشحال شوند. خودم به این قضیه خیلی امیدوارم و ایران پتانسیل این را دارد که به صورت مستقیم به جام جهانی صعود کند.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)