پرسپولیس نیوز : دستیار علی دایی در پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و کار کردن در این تیم برای من افتخار است.

جواد منافی درباره حضورش در پرسپولیس اظهار داشت: ما سال قبل در راه آهن با علی دایی کار کردیم و قرار بود امسال هم به کارمان ادامه دهیم اما دایی به پرسپولیس آمد و ما هم با او به این تیم آمدیم.

وی درباره انتقادات اخیر از کادرفنی پرسپولیس تاکید کرد: طبیعی است که هر مربی دوست داشته باشد با دستیاران خاص خود کار کند و دایی هم آدمی نیست که همینطوری دستیارانش را انتخاب کند. حتما فکری پشت قضیه بوده و می دانسته که ما می توانیم به این تیم کمک کنیم. پرسپولیس تیم بزرگی است و کار کردن در این تیم برای من افتخار است. مطمئنم که سال خوبی را در پرسپولیس سپری خواهیم کرد.

مربی جدید پرسپولیس درباره صحبت های وحید قلیچ که گفته امیدوارم دایی موفق نشود، گفت: هر پیشکسوتی نظر خود را دارد. مطمن باشید از این مصاحبه ها در طول فصل زیاد خواهیم شنید.

او درباره اینکه گفته می شود غلامپور استقلالی است، خاطرنشان کرد: این حرف ها در فوتبال حرفه ای معنایی ندارد و منسوخ شده است. غلامپور سالهای سال در تیم ملی کنار دایی بوده و دایی هم به او اعتماد دارد. هواداران پرسپولیس بدانند که غلامپور دروازه بان بزرگی بوده است و الان که آمده برای کمک به پرسپولیس تلاش خواهد کرد. دایی هم با او راحت است و امیدوارم حساسیتی برای او پیش نیاید.

مربی پرسپولیس همچنین گفت: کار سختی در پرسپولیس داریم چون هواداران چند سالی است زجر کشیده اند. تمام تلاش خود را می کنیم تا امسال نتایج خوبی بگیریم و برای هواداران سال خوبی را رقم بزنیم.

منافی در پایان افزود: می خواهم از مسئولان راه آهن تشکر ویژه ای داشته باشم. در راه آهن سال گذشته واقعا فصل موفقی را سپری کردیم و  از کسانی که به ما کمک کردند تشکر می کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)