پرسپولیس نیوز : هافبک تیم پرسپولیس گفت: دوست دارم در پرسپولیس بمانم و با دایی کار کنم.

مهرزاد معدنچی درباره وضعیت خود برای فصل آینده اظهارداشت: بلاتکلیف هستم. یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم اما هنوز کسی با من تماس نگرفته که بدانم باید چکار کنم. من هنوز حتی موفق نشده ام با مسئولان باشگاه صحبت کنم اما اگر من را نمی خواستند تا الان اعلام می کردند.

وی ادامه داد: فقط از نزدیکان باشگاه شنیده ام که دایی من را می خواهد اما نمی دانم را هنوز تماس نگرفته اند که در تمرین شرکت کنم. در حال حاضر برای مراسم ختم دایی ام به شیراز آمده ام اما فردا به تهران برمی گردم و سعی می کنم تکلیفمر ا با پرسپولیس روشن کنم.

معدنچی افزود: من از چند تیم پیشنهاد دارم اما تا حالا به خاطر پرسپولیس با هیچ تیمی مذاکره نکرده ام. اول باید ببینم وضعیت قراردادم با پرسپولیس به کجا می رسد و بعد بقیه پیشنهاداتم را بررسی کنم.

وی درباره کادر فنی پرسپولیس گفت: علی دایی که شناخته شده است و نیازی به تعریف من ندارد اما دستیارانی هم که او برای حضور در پرسپولیس انتخاب کرده افراد توانایی هستند که حتما می توانند به پرسپولیس کمک کنند. قطعا باقری و منافی می توانند رابطه صمیمانه ای را با بازیکنان ایجاد کنند.

معدنچی در پایان گفت: با توجه به حضور منافی در پرسپولیس که بهترین چپ پای تاریخ باشگاه بوده دوست دارم در این تیم بمانم و از تجربیات وی استفاده کنم تا دوباره به روزهای اوجم برگردم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)