پرسپولیس نیوز : وزیر ورزش  و جوانان گفت: حضور رییس جمهور برای ملی پوشان دلگرمی است.

 محمد عباسی در حاشیه حضور رییس جمهور در تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: من پیش از بازی با قطر در جمع ملی‌پوشان حاضر شدم و معتقدم باید به ملی‌پوشان دلگرمی و انگیزه داد، اگرچه شرایطی که در اردو دیدم موید همین موضوع بود و آن‌ها انگیزه زیادی برای برد داشتند. امروز هم طبق همین قاعده ما اینجا حاضر شدیم.

وی افزود: رییس جمهور خواستند در جمع ملی‌پوشان حاضر شود و ضمن خسته نباشید به بازیکنان از زحمات‌شان تشکر کند. فکر می‌کنم حضور رییس جمهور دلگرمی برای بازیکنان باشد. برای من هم که امروز اینجا حاضر شدم، این حضور یک افتخار است.

عباسی گفت: اگر تیم ملی تا به اینجا رسیده ناشی از برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح بوده که بالای سر این تیم انجام شده است، البته همین طور دعای خیر مردم که همیشه پشتیبان تیم ملی ما بوده است. همیشه یک ملت بزرگ پشت این تیم است و امیدوارم دعای خیر مردم با بازیکنان همراه شود و ما بتوانیم در ادامه موفق باشیم.

او درباره انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: اساسنامه کمیته المپیک مورد تایید IOC قرار گرفته و مشکلی برای برگزاری انتخابات وجود ندارد و دوستان خودشان را برای برگزاری انتخابات آماده می‌کنند.

عباسی در پاسخ به این که آیا به اینجا آمده‌اید تا پاداش ملی‌پوشان را بدهید گفت: خیر ما امروز پاداش ملی‌پوشان را به فدراسیون دادیم و فدراسیون خودش این پاداش را بازیکنان و اعضای تیم ملی خواهد داد.

وی در پاسخ به این سوال که مبلغ این پاداش چقدر است، گفت: مبلغ پاداش حدود 15 میلیون تومان برای هر کدام از بازیکنان و مربیان است که البته خود فدراسیون هم مبلغی در همین حدود را به این مبلغ اضافه می‌کند. این صرفا برای بازی با قطر است و برای بازی‌های بعد هم باید بینیم چطور می‌شود.

وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که قرار است تغییراتی در باشگاه استقلال رخ دهد، افزود: هواداران استقلال نباید نگران باشند. البته هیچ چیزی از قبل نوشته شده نیست. ثباتی که فعلا وجود دارد ادامه خواهد داشت اما من قبلا هم گفته‌ام که چک سفید امضا به کسی نداده‌ایم. هر تغییری می‌تواند صورت بگیرد همان طور که مممن است جایگاه ما تغییر کند.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود سعیدلو برای عضویت در هیات مدیره پرسپولیس اظهار آمادگی کرده گفت: ما از تمام کسانی که برای عضویت در هیات مدیره اظهار تمایل می‌کنند، تشکر می‌کنیم و فقط همین را می‌توانم بگویم.

 

 وی در خصوص احتمال برکناری مدیرعامل باشگاه استقلال هم تصریح کرد: این اتفاق ممکن است برای همه ما رخ بدهد!

وزیر ورزش و جوانان در مورد حضور سعیدلو در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز گفت: از همه کسانی که ابراز علاقه می‌کنند، تشکر می‌کنیم اما هنوز تصمیمی در این زمینه نگرفتیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)