هیچ بازیکن سفارشی نداریم/بازیکنان باید بدانند پیراهن چه تیمی را پوشیده اند/هیچ کدام از مهاجمان خوب نبودند
 مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مشكل اصلي تيم ما زدن ضربات آخر است و در واقع پرسپوليس براي زدن گل با مشكل روبرو است.

به گزارش مرجع خبری به نقل از فارس كرانچار پس از تساوي 2 بر 2 برابر راه‌آهن در جمع خبرنگاران گفت: بازي را هجومي و انفجاري شروع كرديم، اما نتوانستيم از فرصت‌ها استفاده كنيم. پرسپوليس مشكل تمام كننده و گلزني دارد.در اين ديدار به دليل غيبت حسين بادامكي مجبور شدم تغييراتي در تيم ايجاد كنم.


وي ادامه داد: تيم 22 بازيكن دارد و بايد همه آنها براي هر مسابقه آماده باشند. امروز مهدي شيري و اشپيتيم آرفي در خط حمله خوب بودند، اما مشكل گلزني تيم همچنان پابرجاست.
 
بازيكنان بايد درك كنند پيراهن چه تيمي را پوشيده‌اند و براي رسيدن به موفقيت تلاش بيشتري داشته باشند.

زلاتكو كرانچار خاطرنشان ساخت: مهم‌ترين مشكل پرسپوليس نداشتن يك مهاجم تمام عيار و گل زن است كه بايد هر چه سريع تر اين مشكل را برطرف كنيم. آرفي در اين ديدار نتوانست انتظارات ما را بر آورده كند و موقعيت‌هاي بسيار زياد و حساسي را از دست داد.


سرمربي تيم پرسپوليس در مورداعتراض هواداران به خودش گفت: اين موضع كاملاً طبيعي است و در فوتبال اروپا هم چنين حوادثي رخ مي‌دهد طرفداران برد مي‌خواهند و ما بايد به پيروزي برسيم.

كرانچار  با اشاره به خارج شدن نام شيث رضايي از ليست ‪ ۱۸‬نفره پرسپوليس اظهار كرد: با اين بازيكن مشكلي ندارم او اگر مي‌خواهد در تركيب اصلي قرار بگيرد بايد تلاش بيشتري كند. اگر چه مي‌دانم شما دوست داريد بگوييد من با او مشكل دارم، اما اينگونه نيست.
 

وي در خصوص محروميت بادامكي تصريح كرد: محروميت بادامكي با تصميم باشگاه صورت گرفت و ما در غياب او از شيري استفاده كرديم و او با بازي بسيار زيبا و با كيفيت خود تمام انتظارات ما را برآورده ساخت.

 
سرمربي كروات پرسپوليس در مورد قبول كردن بازيكن سفارشي اظهار داشت: كارنامه من در فوتبال اروپا مشخص است و من خودم دشمن اين موضوع هستم. من با حسين عبدي و كادر فني تيم رابطه خوبي دارم و در اين ديدار هم مي‌توانستيم برنده شويم، اما اين فرصت را از دست داديم.
 

كرانچار خاطرنشان ساخت: مطمئن باشيد به زودي وضعيت پرسپوليس بهتر خواهد شد و هواداران به زودي از وضعيت تيم خود راضي خواهند شد.

سرمربي پرسپوليس در مورد ديدار مقابل استقلال گفت: براي صحبت در خصوص اين ديدار بسيار زود است و ما در حال حاضر به بازي مقابل پيكان مي‌انديشيم.

وي افزود: به هواداران قول خواهم داد در ديدار دربي پرسپوليس متفاوتي را خواهند ديد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)