مرجع خبری پرسپولیس : سخنگوي هيات‌مديره باشگاه پرسپوليس گفت: در صورتي كه ثابت شود افرادي در تصميم‌هاي كرانچار دخالت مي‌كنند با او برخورد خواهيم كرد.

مجيد فرخزادي پس از تساوي 2 بر 2 با راه آهن اظهار داشت: بايد يادبگيريم آستانه صبر و تحمل هواداران بالاتر برود. متأسفانه چند بازي است كه پرسپوليس به نتايج دلخواه نمي‌رسد و اين براي ما يك مشكل است. اگر با بازي زيبا مساوي كنيم راضي هستيم اما نه با بازي انتقاد‌آميز.
وي افزود: كادر فني در جلسه كميته فني پاسخگوي اين مشكلات بود و باز هم جلسه‌اي تشكيل خواهد شد و مشكلات پرسپوليس دوباره بررسي مي‌شود.
فرخزادي در خصوص احتمال دخالت برخي افراد در تصميمات كرانچار عنوان كرد: نظر كرانچار محترم است و هيچ كس حق دخالت ندارد اما اگر ثابت شود او از بيرون از تيم رابطه‌هاي داشته است شناسايي و قطعا باشگاه با اين سرمربي برخورد خواهد كرد. البته من هم فقط شنيده‌ام كه يكسري مسائل بوده است.
فرخزادي در جواب اين سئوال كه آيا شما مديرعامل پرسپوليس مي‌شويد يا خير تاكيد كرد: انشاء‌الله من مديرعامل نمي‌شوم. فعلا نيز در اين باره حرفي نشده است.
عضو هيات‌مديره پرسوليس خطاب به هواداران گفت:

 از هواداران تشكر مي‌كنيم اما انصاري فرد زحمات خود را كشيده‌ و نبايد به او بي‌احترامي كرد. اين اعتراض‌ها بايد از طريق‌هاي ديگر باشد كه سوء‌استفاده نشود.
وي اضافه كرد: انصاري‌فرد نمي‌تواند داخل زمين شود و براي تيم گل بزند. اميدوارم با رفع مشكلات براي دربي آماده شويم تا ديگر اين اتفاقات به ما ضربه نزند
.
فرخزادي در جواب سئوالي در خصوص جذب بازيكنان جديد به جاي علي كريمي يادآور شد: بازيكنان بدي نداريم و همه با نظر كميته فني جذب شده‌اند و نياز به هماهنگي دارند اما در مورد كريمي حق را كامل به هواداران مي‌دهم و بهتر بود اين بازيكن در پرسپوليس مي‌ماند چون براي ما مؤثر بود
.
فرخزادي خاطرنشان كرد: به زودي جلسه هيات‌مديره پرسپوليس برگزار خواهد شد تا مشكلات باشگاه زودتر حل شود و بازيكنان و مديرعامل بتواند با خيال راحت به كار خود ادامه دهد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)