پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم ملی ایران می‌گوید، بازیکنان صعود به جام جهانی را به مردم ایران تقدیم کرده‌اند.

جواد نکونام پس از صعود ایران به جام جهانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که با تمام سختی ها و نامهربانی‌هایی که بود به جام جهانی رفتیم و سربلند بیرون آمدیم. به مردم تبریک می‌گویم. به رسانه‌هایی که به ما از بازی رفت برابر لبنان کمک کردند، تبریک می گویم و از آنها تشکر می کنم. این پیروزی را به مردم تقدیم می کنم.

وی در پاسخ به این سوال که کره‌ایها گفته بودند، ایرانی ها در زمین خون گریه می‌کنند اما گویا وضعیت برعکس شد، اظهار کرد: دیروز هم گفتم خون که هیچ، جانمان را هم برای ایران می‌دهیم. ما اشک شوق ریختیم اما آنها خون که هیچ نزدیک بود از ناراحتی خودکشی کنند. آنها داشتند حذف می‌شدند و خوش شانس بودند که حذف نشدند.

نکونام در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند در ایران چه خبر باشد، گفت: واقعا نمی شود توصیف کرد. خیلی خوشحالم که به ایران می رویم و با مردم صعود به جام جهانی را جشن می گیریم.

وی درباره تماس تلفنی دکتر روحانی، رییس جمهور منتخب ملت با وی هم گفت: ایشان تبریک گفت و من به نمایندگی از بازیکنان با ایشان صحبت کردم. او به همه بازیکنان سلام گرم گفت. دیروز هم پیام آقای احمدی نژاد به ما رسید. می‌دانم که پشت این تیم، یک ملت بود. بحث سیاسی نیست و هیچ وقت نبوده و ما تنها به فکر شاد کردن مردم بودیم.

نکونام در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند آینده کی‌روش چه می‌شود، گفت: من هم واقعا نمی‌دانم. در حیطه وظایف من نیست که درباره این مساله از کسی بپرسم اما این را می‌خواهم بپرسم که واقعا ما از یک مربی چه می‌خواهیم. گفتند، این تیم ستاره ندارد اما دیدید به عنوان تیم نخست به جام جهانی رفیتم. کی روش مربی و انسان بزرگی است. ماندنش به نفع فوتبال ایران است. باید از او به غیر از مربیگری در بخش های دیگر فوتبال استفاده کنیم. شما چه کسی را بزرگ تر از کی روش می خواهید. اگر می خواهیم بزرگ تر ازکی روش بیاوریم باید مورینیو و پپ را بیاوریم. او برای صعود ایران خیلی تلاش کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)