پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: تیم ملی پتانسیل موفقیت در جام‌جهانی را دارد و بازیکنان هم توانمندند. اگر خوب تصمیم گرفته شود می‌توانیم موفق عمل کنیم.

غلامرضا رضایی در مورد صعود تیم ملی به جام جهانی عنوان کرد: این موضوع را به همه ایرانیان عزیز تبریک می‌گویم. اتفاق مهمی رخ داد توانستیم برای اولین بار به عنوان تیم صدر‌نشین بدون هیچ حرف و حدیث و با اقتدار به جام جهانی صعود کنیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر تمام افراد کمک کردند، همه افراد در ورزش زحمت کشیدند تا تیم ملی نتیجه بگیرد و به جام جهانی صعود کند. خیلی خوشحال هستیم که توانستیم دل مردم را شاد کنیم.

مهاجم تیم ملی در مورد حضورش به عنوان بازیکن تعویضی در میدان یادآور شد: من حتی اگر به میدان هم نمی‌رفتم مهم نبود برای تمام بازیکنان صعود تیم ملی اهمیت داشت همه یکدل شده بودند و فرقی نمی‌کرد که چه بازیکنی به میدان برود. از همه چیز مهمتر صعود تیم ملی به جام جهانی بود.

رضایی در مورد حضور ایران در جام جهانی یادآور شد: اگر همین روند را ادامه دهیم می‌توانیم موفق باشیم. پیش از این هدفمان صعود به جام جهانی بود و هم‌اکنون به دنبال نتیجه گرفتن در جام جهانی هستیم. مطمئن باشید تیم ملی این پتانسیل را دارد و بازیکنان هم توانایی لازم را دارند. اگر تصمیم خوب گرفته شود می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

وی در مورد شرایطش در پرسپولیس اظهار داشت: من یک سال با پرسپولیس قرارداد دارم و تاکنون که صحبتی انجام نداده‌ام. تمام تمرکزم را روی تیم ملی داشتم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)