پرسپولیس نیوز :  کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: پیروزی بر کره و صعود به جام جهانی حاصل کار جمعی همه ایران بود و تیم ملی در سه بازی آخر با آرامش و تمرکز درخشید.

مهدی مهدوی‌کیا در صحبت های خود گفت: صعود تیم ملی باعث سربلندی ایران شد و این اتفاق حرکتی روبه جلو در فوتبال ایران ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: این پیروزی متعلق به همه مردم بویژه خانواده فوتبال بود و همه از آن سود می‌برند. همه از عوامل فدراسیون فوتبال، مردم و رسانه‌ها تا اعضای تیم در رقم خوردن این موفقیت دخیل بوده‌اند. این پیروزی حاصل همکاری جمعی بود و من به نوبه خود به همه تبریک و خسته نباشید می‌گویم.

ملی‌پوش سابق کشورمان تصریح کرد: تیم ملی در سه بازی آخر عالی کار کرد. استراتژی دفاع و ضد حمله در بازی با کره جنوبی به خوبی و هوشیارانه انجام شد. البته اواخر بازی شرایط کمی نگران کننده بود اما کره‌ای‌ها با روشی بازی کردند که تا حدی به ما کمک کردند تا به نتیجه دلخواه برسیم. بویژه که تیم ملی در این سه بازی آخر آرامش و تمرکز خیلی خوب داشت.

وی خاطرنشان کرد: در بازی با کره بازیکنان در انجام وظایف خود موفق ظاهر شدند اما اگر بخواهم از بهترین‌ها نام ببرم باید به رحمان احمدی و قوچان‌نژاد اشاره کنم. احمدی با درخشش خود دروازه را بسته نگه داشت و قوچان‌نژاد یک گل حرفه‌ای زد و تاثیر ویژه‌ای از خود بر جای گذاشت.

مهدوی‌کیا در پایان پیرامون ارزیابی خود از وضعیت پرسپولیس گفت: امیدوارم پرسپولیس موفق باشد و در فصل آینده سهمیه آسیایی را به دست آورد و هواداران سربلند باشند. پرسپولیس پتانسیل لازم برای رسیدن به موفقیت را دارد و با حفظ آرامش و تمرکز می‌تواند به اهداف مورد نظر دست پیدا کند. من مثل همیشه با تمام وجود برای پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)