پرسپولیس نیوز : تيم ملي كشورمان با صعود به جام جهاني جان دوباره‌اي به فوتبال بخشيد و در اين بين جاي برخي از بازيكنان خالي بود. 

البته همه آنهايي كه مدتي در كنار ملي‌پوشان بودند، بيشتر از ديگران در تاب و تب موفقيت تيم ملي قرار داشتند. رضا حقيقي پسر پرسپوليس، نيز يكي از آنها بود او با وجود اينكه نتوانست در ليست پاياني تيم ملي باشد اما هميشه در قامت حمايت از تيم ملي برآمد و حالا از اين اتفاق ميمون بسيار خوشحال است.

بايد صعود تيم ملي را به همه فوتباليست‌ها تبريك بگويم.
ممنون، ما هم بايد اين پيروزي بزرگ و غرورآفرين را اولا به ملت ايران و بعد هم به شما اصحاب رسانه تبريك بگوييم. اميدوارم تيم ملي كشورمان همچنان به راه پيشرفت و افتخارآفريني خود ادامه دهد.

وقتي به طور مستقيم و با صدرنشيني به جام جهاني صعود كرديم چه حسي داشتي؟
واقعا خوشحال بودم و از اينكه تيم ملي كشورم به جام جهاني بااقتدار صعود كرده بود خدا را شكر مي‌كردم. احساس من هم مثل تمام مردم ايران قابل وصف نبود. به هرحال اين پيروزي براي همه خوشايند و خوشحال‌كننده بود و البته براي ما فوتباليست‌ها يك اتفاق خارق‌العاده و هيجان‌برانگيز.

بازي تيم ملي را چطور ارزيابي مي‌كني، بازي تدافعي قابل توجيه بود؟
وقتي مربي بزرگي مثل كروش روي نيمكت تيم ملي است، آيا مي‌توان ايرادي گرفت. تيم ملي همانطور بازي كرد كه بايد بازي مي‌كرد، تيم ملي بسته به شرايط حاكم بر بازي، توانايي‌ها و البته خستگي بازيكنان به خاطر سه بازي سنگين در طول 15 روز، بازي را اداره كردند و توانستند بهترين نتيجه را كسب كنند. واقعا بايد هم به بازيكنان و هم به مجموعه كادر فني دست مريزاد گفت.

احساسات خودت را مثل همه مردم ايران بيان كردي، آيا دوست داشتي به عنوان يك فوتباليست در اين بازي مي‌بودي؟
صددرصد، شك نكنيد آرزوي هر فوتباليستي حضور در تيم ملي و افتخارآفريني براي مردم كشورش است. من هم خيلي دوست داشتم اما موفقيت تيم ملي باعث شد خودم را كنار آنها احساس كنم. شادي در كنار مردم كشور هم لذت خاصي داشت. اميدوارم در آينده بتوانم در تيم ملي براي شاد كردن دل مردم، تلاش كنم.

از پرسپوليس چه خبر؟ اوضاع چطور است؟
خدا را شكر همه چيز خوب است، تمرين‌هاي بسيار خوبي را پشت سر گذاشتيم و احساس مي‌كنم تيم در مسير بسيار خوبي قرار گرفته است، پرسپوليس هواداران زيادي دارد و براي شاد كردن آنها بايد تمام تلاش خودمان را بكنيم.

تمرين‌ها در شمال ادامه پيدا مي‌كند؟
بله، از ديروز به شمال آمديم تا بتوانيم ادامه تمرين‌ها را به نحو بهتري داشته باشيم. به ياري خدا در طول اين مدت تلاش خواهيم كرد، خواسته‌هاي كادر فني را به نحو مطلوبي به اجرا بگذاريم.

شرايط روحي و جسمي خودت چطور است؟
از همه لحاظ آماده هستم و از روز اول در تمرين‌ها حاضر شدم، انگيزه بالايي دارم و با توكل به خدا در روزهاي آينده به شرايط ايده‌آل خواهم رسيد. اهداف بزرگي دارم كه مي‌خواهم امسال به همه آنها برسم و در اين راه از هواداران پرسپوليس مي‌خواهم، كمكم كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)