پرسپولیس نیوز : قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس گفت: محمد رویانیان باید به کارش در این باشگاه ادامه دهد.

بهروز منتقمی با اشاره به برکناری محمد رویانیان از سمت مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس گفت: من از این موضوع بی اطلاع هستم و تا آنجا که می‌دانم آقای رویانیان قرار بود روز گذشته به روسیه سفر کند. اینکه او از مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس برکنار شود امکان پذیر نیست، من بعید می‌دانم چنین اتفاقی رخ دهد چرا که او زحمات زیادی را برای باشگاه کشیده است.

وی در خصوص این که فداحسین مالکی رئیس هیئت مدیره پرسپولیس جدایی رویانیان از مدیر عاملی این باشگاه را تایید کرده است گفت: ایشان به عنوان رئیس هیئت مدیره این حرف را زده است و به گفته ایشان از این پس آقای رویانیان به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره فعالیت خواهد کرد اما خدا شاهد است که من از این موضوع اطلاعی نداشتم و چیزی نمی‌دانم، فقط می‌دانم رویانیان قرار بود روز گذشته با علی دایی به روسیه سفر کند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه رویانیان در جریان سفر به روسیه از سمت مدیرعاملی پرسپولیس برکنار شده اتفاق مشابهی که در گذشته برای منوچهر متکی وزیر سابق امورخارجه کشورمان در سفر به سنگال رخ داده است گفت: بله مشابه همین اتفاق دوباره این بار در ورزش رخ داده است. ولی واقعا حیف است آقای رویانیان با توجه به اقداماتی که انجام داده بخواهد در این مقطع از باشگاه جدا شود.

منتقمی با بیان این مطلب که از جانشینان احتمالی محمد رویانیان اطلاعی ندارد و با اشاره به احتمال حضور کامبوزیان رئیس فدارسیون شطرنج به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:ما با کامبوزیان در وزارت ورزش کار کردیم و شناخت نسبی از همدیگر داریم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس ادامه داد: بحث واگذاری امتیاز باشگاه پرسپولیس مسئله جدی بود که از سوی رویانیان پیگیری می‌شد و الان نمی‌دانم این وضعیت به چه شکل پیگیری خواهد شد مسلما شرایط جدید و مدیر عاملی که می‌آید سیاست‌هایی را در این ارتباط اتخاذ خواهد کرد.

منتقمی در خصوص احتمال مدیر عاملی خود در باشگاه پرسپولیس گفت: من مدیر وزارت ورزش هستم و هر جا که صلاح بدانند کار خواهم کرد اما انشاالله رویانیان به عنوان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس خواهند ماند و با توجه به زحماتی که برای باشگاه پرسپولیس کشیده است زود بود که از مدیر عاملی کنار بکشد و انشاالله وی به کارش ادامه خواهد داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)