پرسپولیس نیوز : مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت که از کنار رفتن رویانیان از پست مدیرعاملی پرسپولیس بی‌خبر است.

محمد پنجعلی درباره تاخیر در آغاز مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: این تصمیم قطعا در برنامه‌های پرسپولیس خلل به وجود می‌آورد اما نمی‌شود کاری انجام داد. طبق برنامه‌ریزی قبلی فدراسیون، تمرینات را طراحی کرده بودیم ولی حالا باید در این مسئله بازنگری کنیم.

وی ادامه داد: این تصمیم برای تمام تیم‌های لیگ برتر یکسان است و آنها هم باید در برنامه‌هایشان تغییر ایجاد کنند. طبیعی بود که بعد از پایان مسابقات مقدماتی جام‌جهانی بازیکنان ملی‌پوش چند روزی استراحت کنند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم در اردوی شهر رامسر گفت: بازیکنان صبح و بعدازظهر زیر نظر کادر فنی تمرینات پرفشاری را انجام می‌دهند تا بتوانند خودشان را برای یک فصل سخت آماده کنند. قطعا به این صورت که بازیکنان پرسپولیس تمرین می‌کنند می‌توانند با بدنی صددرصد آماده پا به مسابقات لیگ بگذارند.

پنجعلی در پاسخ به این سوال که آیا خریدهای سرخپوشان برای فصل جدید لیگ برتر مناسب بوده یا خیر، تصریح کرد: فکر می‌کنم باشگاه براساس نیازها بازیکن جذب کرد. معتقدم بازیکنان بسیار خوبی جذب پرسپولیس شدند. این نفرات زیر نظر دایی می‌توانند دوباره هواداران پرسپولیس را شاد کنند.

وی درباره برکناری رویانیان گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم و به همین دلیل نمی‌توانم در این باره اظهار نظر کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)