پرسپولیس نیوز : بازیکن جوان پرسپولیس گفت: پرسپولیس به ترکیبی از جوانی و انگیزه بدل شده است و این ترکیب با درایت علی دایی و حمایت هواداران جواب خواهد داد.

امید عالیشاه در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: تمرینات خوبی را در این مدت پشت سر گذاشته‌ایم. سه بازی هم در رامسر انجام می دهیم و منتظریم این چند روز هم بگذرد تا با حضور ملی‌پوشان تیم کامل شود. با حرف‌هایی که علی آقا (دایی) در این مدت زده‌اند انگیزه زیادی در تیم بوجود آمده است و با توکل به خدا با جمع شدن انگیزه جوانی و تجربه، یک تیم متحول شده، لیگ را شروع خواهد کرد.

وی درباره شرایط خود در تیم ادامه داد: با اکثر بچه‌ها مثل کفشگری، عباس‌زاده، غریبی و خانزاده و تعدادی دیگر از بازیکنان از قبل آشنایی داشتم و این خیلی کمکم کرد تا به سرعت با شرایط کنار بیایم. وقتی تیم عوض می‌کنی، تا مدتی احساس غریب داری ولی در پرسپولیس چنین احساسی ندارم. فکر می‌کنم این جو خوبی که وجود دارد یکی از برگ برنده‌های ما در فصل جدید خواهد بود.

بازیکن جدید پرسپولیس درباره اینکه آیا چنین جوی را با اوج گرفتن رقابت بین نفرات حفظ خواهند کرد، تصریح کرد: رقابت که خیلی خوب است. این موضوع برای یک فوتبالیست امری عادی است. بازیکنی که به خودش اطمینان نداشته باشد فوتبال را باید کنار بگذارد، چه برسد به اینکه بخواهد در تیمی مثل پرسپولیس بازی کند.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنی که چنین تیمی را انتخاب می‌کند حتما درباره همه مسائل آن فکر کرده است. به طور قطع برای موفقیت در اینجا به تلاشی بیشتر از قبل نیاز داریم. همه شنیده‌ایم که فشار در پرسپولیس زیاد است و با علم به این مساله برای آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم.

عالیشاه درباره مسائلی که پیرامون تفاوت عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات نسبت به فصل قبل مطرح می‌شود گفت: پرسپولیس از قبل داشته‌های زیادی را در اختیار داشت. حالا آقای دایی با علم نسبت به نقاط ضعف تیم، نفراتی را انتخاب کرده است و فکر می‌کنم پرسپولیس ترکیب خوبی از انگیزه و جوانی است که با درایت علی دایی و حمایت هواداران جواب خواهد داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)