پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به برکناری رویانیان گفت: نمی‌دانم با چه استدلالی این تصمیم را گرفتند اما درخواست می‌کنم اجازه دهند او در پرسپولیس بماند.

در خصوص برکناری محمد رویانیان، صعود تیم ملی به جام‌جهانی و شرایط پرسپولیس صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید:

اول از شرایط خودت بگو.

خدا را شکر وضعیت خوبی دارم. هرچند از نظر بدنی کمی خسته هستم اما از نظر روحی با صعود تیم ملی به جام‌جهانی شرایط عالی است.

مخصوصا اینکه با برتری در خانه کره کار بزرگی انجام دادید…

قطعا همینطور است. انسان برای انجام کارهای بزرگ باید سختی بکشد.

چرا هواداران کره‌ای هم بعد از شکست تیمشان مقابل ایران آنطور رفتار کردند؟

برایشان سنگین بود که در کشور خودشان مقابل ایران شکست بخورند. این یک طرف مسئله بود و طرف دیگر اینکه نمی‌دانستند تیمشان به جام‌جهانی صعود کرده یا خیر چون اگر ازبکستان 2 گل دیگر می‌زد، کره باید در مرحله پلی‌آف بازی می‌کرد. فکر می‌کنم هواداران کره‌ای در شوک بودند.

حالا که تیم ملی به جام جهانی صعود کرده فکر می‌کنی بتوانی یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی در جام جهانی باشی؟

من تمام سعی و تلاش خودم را می‌کنم تا بتوانم نظر کی‌روش را جلب کنم. می‌خواهم اول برای پرسپولیس و بعد برای تیم ملی بازیکن مثمرثمری باشم.

صحبت از پرسپولیس شد. بعد از اولین تمرین چه نظری در مورد شرایط تیم داری؟

من، سیدجلال و نوری تازه به تیم اضافه شدیم و باید خودمان را به بقیه بازیکنان برسانیم. تعویق لیگ هم به نفع ما شدتا بتوانیم هماهنگی بیشتری با دیگر بازیکنان داشته باشیم. قطعا اگر خستگی ما کمتر شود می‌توانیم تا شروع لیگ صددرصد آماده شویم.

پس با این تفاسیر باید فصل خوبی را برای پرسپولیس رقم بزنید؟

چرا که نه؛ تمرینات که به نحو مطلوب برگزار می‌شود و یک مربی خوب و کاربلد هم بالای سر تیم است. قطعا همه ما دست به دست هم می‌دهیم تا با تلاش فراوان ناکامی‌های گذشته را جبران کنیم.

درباره برکناری محمد رویانیان از مدیرعاملی پرسپولیس چه صحبتی داری؟

نمی‌دانم با چه استدلالی این تصمیم را گرفتند اما آقای رویانیان واقعا عملکرد خوب و موفقی در پرسپولیس داشت و زحمات زیادی برای تیم و هواداران کشید. واقعا دلمان می‌خواهد ایشان همچنان مدیرعامل پرسپولیس باشد. از آقای عباسی و یا هر ارگان دیگری که تصمیم گیرنده است تقاضا داریم که آقای رویانیان در پرسپولیس بماند چون کارنامه خوبی در این مدت از خودش به جای گذاشته است.

صحبت خاصی مانده؟

می‌خواهم از همین جا به هواداران پرسپولیس این قول را بدهم که تمام سعی و تلاشمان را انجام می‌دهیم و از هیچ چیز برای رقم زدن یک فصل خوب دریغ نمی‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)