پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه داماش گیلان اعتقاد دارد که هیچ‌کدام از گزینه‌های مطرح شده مناسب مدیریت در باشگاه پرسپولیس نیستند.

درباره وضعیت داماش گیلان عنوان کرد: تیم با افشین ناظمی تمرینات خود را دنبال می‌کند و از هفته آینده به احتمال زیاد اردویی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه داماش پولی ندارند که اردوی خارج از کشور برگزار کند، گفت: هوای شمال مناسب برگزاری اردوهای پیش از آغاز فصل است و شما می‌بینید که پرسپولیس اکنون در رامسر حضور دارد. ضمن اینکه ما نیاز به بازیکن جدیدی نداریم و با همان بازیکنان فصل گذشته وارد مسابقات لیگ خواهیم شد. 

مدیرعامل داماش گیلان در خصوص کنار گذاشتن محمد رویانیان از مدیرعاملی پرسپولیس اظهار داشت: به 3 دلیل مخالف برکناری رویانیان هستم؛ اول اینکه باید در افکار عمومی نظرسنجی می‌شد که آیا رویانیان در پرسپولیس بماند یا نه. دوم اینکه پیشکسوتان، بازیکنان و هواداران نظر مثبتی به رویانیان دارند. سومین دلیل مخالفتم با کنار گذاشتن رویانیان زمان نامناسب آن است.

عابدینی اضافه کرد: کنار گذاشتن رویانیان درست در فصل نقل و انتقالات و عقد قرارداد با بازیکنان چه نتیجه‌ای می‌تواند داشته باشد؟ واقعا از این مسئله تعجب می‌کنم و نمی‌دانم چرا می‌خواهند رویانیان را کنار بگذارند. 

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: شاید اتفاقاتی افتاده که ما در جریان نیستیم اما به هر دلیلی رویانیان را باید حفظ می‌کردند تا در دوره انتقال دولت به دولت جدید تغییر و تحولی رخ می‌داد. در هر دولت جدیدی ممکن است تغییر و تحولاتی رخ دهد و ممکن است رخ ندهد که این امر در دولت جدید طبیعی است اما نمی‌دانم چرا دولت احمدی‌نژاد تنش ایجاد می‌کند. 

وی درباره شایعه حضورش به عنوان مدیرعامل آینده پرسپولیس گفت: بعید می‌دانم عباسی موافق حضور من در پرسپولیس باشد. ضمن اینکه هر تیمی به من پیشنهاد بدهد ابتدا می گویم تا تکلیف داماش مشخص نشود هیچ جا نمی‌روم. 

عابدینی افزود: اگر به من مدیرعاملی پرسپولیس را پیشنهاد دهند شرطم این است که رویانیان در هیات مدیره پرسپولیس بماند تا کار اقتصادی باشگاه را برعهده داشته باشد. 

وی درباره مطرح شدن گزینه‌های پیشنهادی برای مدیرعاملی پرسپولیس از جمله کامبوزیا رئیس فدراسیون شطرنج، سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان و علی پروین به تسنیم گفت: هیچ کدام از این 3 نفر را نمی‌پسندم. سجادی کاملا در مورد فوتبال غریبه است و بهتر است در دوومیدانی کار کند. در مورد کامبوزیا شنیده‌ام وی در هیات فوتبال استان گیلان فعالیت می‌کرده است. به نظرم کار هیات فوتبال با باشگاهداری فرق می‌کند.

مدیرعامل داماش ادامه داد: فدراسیون شطرنج یک کار ظریف و ورزش فکری و ذهنی خاص است و بعید است کامبوزیا با این شرایط بتواند تنش‌های فوتبال را تحمل کند. علی پروین هم در بخش فنی می‌تواند موفق باشد اما در بخش مدیریت کلان نمی‌تواند موفق عمل کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)