پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما برای حمایت از حق امروز به وزارت ورزش رفتیم.

حمید استیلی در خصوص حضور پیشکسوتان در مقابل وزارت ورزش و جوانان، اظهار داشت: پس از جلسه‌ای که صبح امروز با پیشکسوتان داشتیم و در پی حمایت‌های بی‌دریغ هواداران و کارهایی که رویانیان در یک سال گذشته انجام داده تصمیم مبنی بر این شد تا با وزیر ورزش دیداری داشته باشیم.

 

وی افزود: به همین دلیل برای دادن یک نامه امروز به وزارت ورزش رفلتیم اما درحالی که مدتی آنجا معطل شدیم موفق به دیدن وزیر نشدیم اصلا شاید وزیر دوست نداشت ما را ببیند.

استیلی یادآور شد: ما فقط برای حمایت از حق رفتیم. حضور رویانیان نه پولی را وارد جیب من می‌کند نه کس دیگر اما او اقداماتی مانند بیمه پیشکسوتان را انجام داد که واقعا در چند سال اخیر بی‌نظیر بود. بیمه پیشکسوتانی که برخی‌ها به خرج خود  محتاج باشند.

 

استیلی ادامه داد: شما خودتان می‌دانید که استقلال چه وضعیتی داشت اما آنجا تغییرات به وجود نیامد و حاصل آن قهرمانی و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان بود اما پرسپولیس که تازه رویانیان راه و چاه را پیدا کرده پس از دادن فقط 5/2 میلیارد بودجه می‌خواهند او را تغییر دهند. رویانیان مشاوران و بیزینس‌های خوبی را کنار خود داشت اما اینها که یک ساله جواب نمی‌دهند و باید حداقل سه تا چهار سال به اینگونه مدیران فرصت داد. خدای ناکرده پرسپولیس ضربه بخورد چه کسی باید جواب این هواداران را بدهد ما آمدیم بگویم که چرا باید در این شرایط که بسیار حساس هم است، تغییرات  انجام شود.

 

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم صدای ما به گوش وزیر ورزش برسد البته نامه‌ای هم تهیه و برای او فرستاده‌ایم و قطعا سعی می‌کنیم دیداری نیز با او داشته باشیم. الان پرسپولیس بیشتر از هر وقت نیاز به آرامش دارد که اگر خدای ناکرده اتفاق نیفتد جوابش را باید خود آقایان بدهند. این خوب نیست که مدیریت هر روز در پرسپولیس عوض شود و این مسئله نیز به موضوعی به جز مسائل غیر فوتبالی ربط داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)