پرسپولیس نیوز : مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: باید ثبات مدیریت در پرسپولیس باشد کما اینکه این فرصت چه در زمان مدیریت من و چه در زمان اشخاص دیگر داده نشد.

حبیب کاشانی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه ورزش و مردم در خصوص کنار گذاشتن محمد رویانیان از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: رویانیان در پرسپولیس خیلی زحمت کشید. یکی از سوالات من این است تیم ملی که با زحمات مسئولان، کادر فنی، بازیکنان و خون دل خوردن مردم به جام جهانی رفت، نتیجه چه چیزی بود؟

وی افزود: یکی از دلایل این موضوع، ثبات مدیریت یعنی ماندن کفاشیان در پست ریاست فدراسیون فوتبال بود. روزی که AFC فدراسیون ایران را فدراسیون برتر اعلام کرد خیلی‌ها اعتراض کردند اما این نتیجه کارهای زیربنایی است که انجام داده‌ایم. دومین دلیل در صعود تیم ملی به جام جهانی، تثبیت کادر فنی بود.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با اشاره به کنار گذاشتن رویانیان عنوان کرد: اکنون که پرسپولیس با دایی و رویانیان فرصت آرامش را به دست آورده نباید مانع این آرامش شویم و امیدوارم فردا (شنبه) هیات مدیره پرسپولیس با اکثریت آراء رویانیان را در پرسپولیس نگه دارند. رویانیان عمرش را در راه خدمت به ایران، جبهه و پرسپولیس داده است. 

کاشانی خاطرنشان کرد: ثبات مدیریت باید در پرسپولیس باشد کما اینکه این فرصت چه در زمان مدیریت من و چه در زمان اشخاص دیگر داده نشد. از رویانیان تشکر می‌کنم که این بستر را در پرسپولیس به وجود آورده و آرامشی که اکنون در پرسپولیس پیش از آغاز مسابقات وجود دارد باید ادامه داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)