پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:چطور استقلال و پرسپولیس یک ریال در صندوقشان نیست اما در گاو صندوق باشگاه آقایان پرتراول است.

محمد رویانیان نیوز درباره اینکه پرسپولیس و استقلال همچنان درگیر مشکلات مالی هستند اظهار داشت:متعجبم از اینکه استقلال و پرسپولیس هنوز پولی نگرفته اند.نمی دانم چطور ممکن است که از پول دولت در قالب یک شرکت صنعتی برای باشگاه دیگری این همه هزینه می شود.

وی ادامه داد:به نظرم این باشگاه تا سقف 40 میلیارد تومان برای فصل جدید هزینه کرده است.با این قیمت های بازیکنان نباید در این مساله شکی داشت.این بی عدالتی است.ظلم است.بی معرفتی است.عیبی ندارد،دولت یکی از صنایع مادر را به پرسپولیس و استقلال بدهد تا این همه تبعیض وجود نداشته باشد.راه دیگری هم وجود دارد و راه را برای تجارت فراهم کند.

مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد:برای انتخاب یک باشگاه حرفه ای 4 اصل مهم وجود دارد.اول اینکه باشگاههای اسنادی داشته باشند که خودشان هزینه کنند و سود داشته باشند.سپاهان سودش کجا بود؟این باشگاه فقط از کارخانه فولاد پول می گیرد و خرج می کند.

وی ادامه داد:در ایران هیچ باشگاهی درآمد ندارد.از جیب دولت خرج می کنند و یا بخش خصوصی هستند.چطور استقلال و پرسپولیس یک ریال در صندوقشان نیست اما در گاو صندوق باشگاه آقایان پرتراول است.

مدیرعامل پرسپولیس افزود:بحث دیگری هم وسط است.وقتی ما به فدراسیون مراجعه می کنیم تا برای جذب شجاع خلیل زاده اقدام کنیم به ما می گویند که بازیکن مس است اما سپاهان این بازیکن را جذب می کند.مدیرعامل باشگاه مس باید پاسخگو باشد.او به من محکم گفت خلیل زاده دوسال دیگر با مس قرارداد دارد. به نظرم در ماجرای خلیل زاده ساخت و پاخت صورت گرفته است.یا این است و یا بی عدالتی.جز این نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)