پرسپولیس نیوز : معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش گفت: استقلال و پرسپولیس زیان ده هستند.

حمید سجادی در جمع پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس اظهارداشت: نتایج ورزش باید با هزینه ها متناسب باشد. نباید باشگاههای ما هر سال زیان ده باشند. باشگاههای پرطرفدار استقلال و پرسپولیس هر سال مستاصل هستند. نمی دانند با چه هیات مدیرهای قرار است کار کنندو چه بودجه ای دارند وبا چه برناکه ای باید به سوی آینده حرکت کنند.

وی ادامه داد: باشگاههایی که می خواهند خصوصی شوند باید 3 مولفه را رعایت کنند. اول فروش بلیط، دوم تبلیغات دور زمین و روی لباسها و سوم حق پخش تلویزیونی در داخل و خارج کشور. اگر قرار است اینها را رعایت کنیم مشخص می شود محیط حقوقی باشگاهها در کجا قرار دارند.

سجادی افزود: اگر لباسی برای باشگاه طراحی شود هفته آینده آن لباس را در منیریه می بینیم. نباید اینطور باشد بلکه نمایندگی خود باشگاهها مسئول فروش آنها باشند. تصمیم گرفته شده به سوی خصوصی شدن گام برداریم. من به عنوان برادر کوچک شما و نماینده دکتر عباسی عرض می کنم هدف خصوصی سازی است.

وی گفت: همین امروز صبح جلسه ای داشتیم با نماینده شرکتی که بر روی پرسپولیس قیمت گذاری می کند. هنوز فرصت نشده برای استقلال این کار را انجام دهیم. نماینده این شرکت گفت هنوز یک نامه از سوی باشگاه پرسپولیس ارسال نشده و هنوز شرایط واگذاری دو باشگاه فراهم نشده است.

سجادی خاطرنشان کرد: متاسفانه هر دو باشگاه زیان ده هستند و اگر قرار است وارد بازار سهام شوند کسانی که قصد خرید این سهام را دارند می خواهند آخر سال سود کنند و با این وضعیت گامی به سوی خرید باشگاه برنمی دارند اما راهکارهایی دیده شده است از جمله اینکه این دو باشگاه هواداران زیادی دارند. آنها سود نمی خواهند بلکه موفقیت تیمهایشان را می خواهند.

ادامه دارد…

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)