پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه راه‌آهن گفت: بیک‌زاده با ما توافق کرد تا در صورتی که استخاره‌اش خوب بود به راه‌آهن بیاید که چنین امری رخ نداد.

صادق رئیسی‌کیا در خصوص شرایط تیم فوتبال راه‌آهن عنوان کرد: ما پنج بازیکن سهمیه لیگ برتری جذب کردیم و یک بازیکن دیگر جای خالی داریم. قصد داریم حتما بازیکنی را اضافه کنیم با چند بازیکن در حال مذاکره هستیم و چند بازیکن هم در حال تست دادن هستند.

وی درباره اینکه این بازیکنان در چه پست‌هایی خواهند بود خاطرنشان کرد: در پست دفاع و هافبک وسط به دنبال تقویت تیم هستیم و قصد داریم که بازیکنی را اضافه کنیم.

رئیسی‌کیا در مورد اینکه آیا این بازیکنان داخلی هستند یا خارجی یادآور شد: ما نظر خاصی برای جذب بازیکن خارجی نداریم اما اگر در بین بازیکنان داخلی نتوانستیم گزینه‌های مدنظر خود را پیدا کنیم ممکن است از گزینه خارجی هم استفاده کنیم. یکی دو بازیکن خارجی در تیم تست می‌دهند.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در مورد اینکه با وجود قرارداد با بیک‌زاده اما رضایت دادند تا در استقلال بمانند تصریح کرد: بیک‌زاده با ما قراردادی امضا کرد اما او از ما درخواست کرد که استخاره‌ای بگیرد و پس از آن در مورد قرارداد ما نظر بدهد. او به ما گفت که استخاره‌اش خوب نیامده و ما هم بر اساس قولی که داده بودیم عمل کردیم.

رئیسی‌کیا افزود: هر بازیکنی که دلش باشد با او کار خواهیم کرد. وقتی دل او نباشد دیگر برای ما اسم و رسم او مهم نیست. سابقه و نام کاری برای تیم ‌نمی‌کند بلکه این دل بازیکن است که برای تیم مفید خواهد بود. معتقدم که فوتبال و علم و ادب را باید در کنار هم داشته باشیم.

وی در مورد اینکه راه‌آهن در چه ورزشگاهی بازی خواهد کرد گفت: ما تختی را به عنوان ورزشگاه اول خود معرفی کرده‌ایم و اگر با جای دیگری به توافق برسیم آن ورزشگاه به عنوان ورزشگاه دوم خود اعلام می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن درباره خرید 51 درصد از سهام باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: مجموعه هلدینگ سورینت به دنبال خرید باشگاه پرسپولیس است و ما این موضوع را می‌خواهیم اما فقط ما نیستیم و قطعا دولت به عنوان طرف مقابل باید مسیر واگذاری را فراهم کند به محض اینکه دولت در مسیر خصوصی‌سازی پرسپولیس اقدامات لازم را انجام دهد ما اعلام آمادگی خود را مکتوب اعلام کرده‌ایم.

وی ادامه داد: ما قصد داریم به صورت حرفه‌ای کار کنیم و در زمینه‌های تجاری نیز فعالیت داشته باشیم. باشگاه سورینت به عنوان الگویی از بخش خصوصی فعالیت می‌کند ما اجبار کرده‌ایم تا در تمام رده‌ها باید دو بازیکن به تیم ملی معرفی شود. هواپیمایی قشم ایر را معرفی کردیم و در کنار آن کافی ندانستیم و از طریق باشگاه پرسپولیس این امر را دنبال کردیم. امسال به بحث تجاری‌سازی بیش از سال گذشته توجه خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)