پرسپولیس نیوز : مدافع پرسپولیس گفت: برای این فصل همه چیز بهتر از قبل است، شعار نمی‌دهیم ولی رسیدن به قهرمانی هدفی است که ما را جلو می‌برد.

علیرضا نورمحمدی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: امسال برای شروع فصل شرایط خوب و متفاوت با دو سال اخیر خواهیم داشت. تمرینات منظم انجام شده است و همه کارها را به موقع انجام دادیم فکر می‌کنم این فصل را با آمادگی بهتری آغاز کنیم. در این فصل تغییرات کمتر بوده و اکثر نفرات حفظ شده‌اند. درست است که مربی عوض شد ولی کسی هدایت تیم را بر عهده دارد که هم پرسپولیس، هم شرایط لیگ و حریفان و هم وضعیت روحی و فنی بازیکنان را به خوبی می‌شناسد.

وی ادامه داد: طی روزهای گذشته، یک مقدار بحث‌های حاشیه‌ای وجود داشت که خدا را شکر ختم به خیر شد البته کادر فنی هم تلاش کرد تا جریان آماده سازی تیم را دور از این مسائل نگه دارد. نمی خواهم احساسی صحبت کنم یا اینکه شعار بدهم ولی تیم خوبی جمع شده است و رسیدن به قهرمانی هدفی است که ما را جلو می‌برد.

مدافع با سابقه سرخپوشان درباره اینکه پرسپولیس هنوز هم به دنبال جذب بعضی نفرات است تصریح کرد: قطعا کادر فنی نیازی احساس کرده است. شخصا اعتقاد دارم نفرات خوب و آینده داری جذب کرده‌ایم. پرسپولیس هم از نظر تجربه و هم از نظر انگیزه شرایط خوبی پیدا کرده است و تعادل برقرار است. فکر می‌کنم باشگاه برنامه‌های برای جذب بازیکن در خط میانی دارد. الان در دفاع و حمله شرایط خیلی خوب است. در خط میانی هم دارای نفرات ملی پوش و هم دارای پدیده‌های جوان هستیم شاید وی با جذب یکی، دو نفر دیگر همه چیز عالی‌تر خواهد شد و باشگاه دنبال همین است.

نورمحمدی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم خط دفاع و دروازه پرسپولیس یکی از بهترین شرایط در چند سال اخیر را داشته باشد. حفظ ترکیب باعث شده تا هماهنگی خوبی بوجود بیاید و سعی خواهیم کرد توقعاتی که وجود دارد را بر آورده کنیم. شخصا هم تلاش می‌کنم که بتوانم از همان شروع فصل به تیم کمک کنم. البته طبیعی است که رقابت زیادی وجود خواهد داشت.

وی در پایان افزود: با آمدن ملی پوشان حالا ترکیب کامل شده و با چند بازی تدارکاتی سنگین که خواهیم داشت به هماهنگی و آمادگی لازم برای شروع لیگ می‌رسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)