پرسپولیس نیوز : هافبک پرسپولیس اعتقاد دارد که تیم امسال بهترین تیم ۶۰ سال اخیر این باشگاه است.

درباره جلسه‌اش با سعید شیرینی اظهار داشت: برای ادامه همکاری با پرسپولیس جلسه‌ای با آقای شیرینی برگزار کردم. مشکل خاصی نیست و فقط این موضوع را یادآور شوم که هیچ‌وقت با پرسپولیس مشکل مالی نداشتم.

وی ضمن اشاره به این موضوع که پرسپولیس این فصل توانایی کسب هر 2 جام لیگ و جام حذفی را دارد، تصریح کرد: تمام بازیکنان با آمادگی صددرصد در تمرین حاضر می‌شوند تا بتوانیم ناکامی‌های گذشته را جبران کنیم.

هافبک پرسپولیس درباره تجربه حضور در راه‌آهن گفت: نمی‌خواهم زیاد در این مورد صحبت کنم اما جدایی از پرسپولیس برای من بسیار سخت بود. با این حال حضور در راه‌آهن تجربیات خوب و جدیدی برای من داشت که  تاثیرگذار خواهد بود.

علی عسگر در مورد حضور بازیکنان جوان در پرسپولیس تاکید کرد: وقتی تمرین را می‌دیدم، متوجه شدم 5،6 بازیکن از تیم امیدی که سرمربی آن علیرضا منصوریان بود در پرسپولیس حضور دارند که این مسئله بسیار ارزشمندی است، در کنار این بازیکنان حضور باتجربه‌ها هم می‌تواند به تیم کمک کند. اگر بتوانیم بازیکن دیگری جذب کنیم در وسط زمین هم مشکلی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: امسال جنس تیم پرسپولیس جور است. به نظر من این تیم، بهترین تیم 60 سال اخیر پرسپولیس است. مطمئن باشید تیم های دیگر آرزوی داشتن بازیکنان نیمکت نشین ما را دارند.

هافبک پرسپولیس با اشاره به این موضوع که  ترافیک در پست‌های کناری این تیم وجود دارد، تاکید کرد: این شرایط باعث می‌شود رقابت سالمی بین بازیکنان صورت بگیرد و البته کار هم مشکل شود. 

علی عسگر در پاسخ به این سوال که « آیا قرار است این فصل هم شماره 7 پرسپولیس را به تن کند» ؟ گفت: همینطور است، به این مسئله که می‌گویند شماره 7 پرسپولیس نحس است هیچ اعتقادی ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)