پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس گفت که باشگاه سپاهان در امور سرخپوشان دخالت کرده و قطعا پاسخ آنها را خواهند داد.

محمود سالارکیا در خصوص آخرین وضعیت پرونده قاسم دهنوی اظهار داشت: هر چند دستور موقت علیه دهنوی برداشته شده اما کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حال رسیدگی به شکایت باشگاه پرسپولیس از این بازیکن است.

وی در پاسخ به این سوال که «چرا دهنوی می‌تواند در تمرینات سپاهان شرکت کند » گفت: این بازیکن تا زمانی که به صورت رسمی محروم نشده می‌تواند در تمرینات سپاهان شرکند اما بعد از صادر شدن حکم کمیته انضباطی دهنوی حق فعالیت در هیچ تیمی را ندارد.

رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: مسئله قطعی این است که علیه دهنوی حکمی صادر خواهد شد که چگونگی کیفیت این حکم به نظر آقای حسن‌زاده و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بستگی دارد.

سالارکیا در خصوص بیانیه سپاهان علیه سعید شیرینی  گفت: بخشی از این بیانیه دخالت در امور داخلی باشگاه باشگاه پرسپولیس است. انتخاب سرپرست برعهده کادر فنی و مدیرعامل است و هیچ کس حق ندارد در این مورد دخالت کند. دخالت در امور پرسپولیس خلاف قانون است. انتخاب سرپرست؛ خوب یا بد جزو مسئولیت‌های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است. قطعا به این بیانیه باشگاه سپاهان پاسخ خواهیم داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)