پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز امیدواری از اینکه پاسخ اعتماد علی دایی را بدهد، از او به عنوان مربی یاد کرد که به نام‌ها توجهی ندارد.

امید عالیشاه در مورد شرایط حال حاضر تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: شرایط بسیار مساعدی داریم و با ابقای آقای رویانیان مطمئنا شرایط بهتر از این هم خواهد شد.

وی ادامه داد: بعد از اردوی رامسر کل تیم از نظر بدنی شرایط خوبی پیدا کرده است و حالا همه منتظریم تا در ادامه تمرینات به آمادگی صددرصد برسیم و به مسابقات لیگ پا بگذاریم.

هافبک پرسپولیس درباره بازیکنان جدیدی که به این تیم منتقل شده‌اند، اظهار داشت: تیم امسال پرسپولیس تلفیقی از تجربه و انگیزه است که همین مسئله می‌تواند به ما برای کسب موفقیت کمک کند. تمامی بازیکنان انگیزه کافی برای قهرمانی دارند.

عالیشاه در خصوص رقابت و ترافیکی که در خط هافبک تیم پرسپولیس وجود دارد، عنوان کرد: درست است که رقابت سنگین است اما با توجه به شناختی که از آقای دایی دارم می‌دانم که می‌توانم جواب اعتماد او را بدهم. یکی از خصوصیت خوب آقای دایی این است که به نام‌ها توجهی ندارد و هر بازیکنی که در تمرین آماده باشد را به بازی می‌گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل باشد، گفت: بعد از مصدومیت سنگینی که داشتم تنها هدفم از بازگشت به میادین حضور در جام جهانی بود. می‌خواهم یکی از بازیکنان ایران در جام جهانی باشم که فکر می‌کنم این  آرزو دست نیافتی نباشد.

هافبک مازندرانی پرسپولیس در خصوص اینکه چرا هیچ تیمی از  استان مازندران در لیگ برتر وجود ندارد، تاکید کرد: یکی از مسائلی که همیشه بین بازیکنان مازندرانی مطرح می‌شود، همین موضوع است، چرا که بعضی از آنها دوست دارند در استان خود بازی کنند. نمی‌دانم چرا از فوتبال مازندران حمایت نمی‌شود اما امیدوارم در آینده شاهد حضور یک تیم از استان مازندران در لیگ برتر باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)