پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که در مورد وضعیت حدادی‌فر و صادقیان هماهنگی‌هایی بین باشگاه پرسپولیس و ذوب‌آهن صورت گرفته است.

بهروز منتقمی در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس در مورد فعالیت پرسپولیس در حوزه فوتبال پایه گفت: باشگاه پرسپولیس طبق ایده‌ها و تفکراتی که در مدیریت وجود دارد ارزش فراوانی برای فعالیت در رده‌های پایه و ایجاد تحولات ساختاری در این بخش قائل است. در این راستا آکادمی فوتبال پرسپولیس که راه اندازی شده بود با تکمیل امکاناتی مانند بازسازی زمین فوتبال و ایجاد مرکز سنجش و خوابگاه، فردا چهارشنبه به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: در آکادمی فوتبال پرسپولیس بیش از 200 نفر در رده‌های سنی نوباوه تا امید زیر نظر مربیان کارآزموده از میان پیشکسوتان پرسپولیس فعالیت خواهند کرد و این فعالیت با عقد قراردادهای همکاری بین‌المللی و داخلی از نظر کمی و کیفی گسترش پیدا خواهد کرد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص امضا تفاهم نامه بین این باشگاه و باشگاه پیام ارتباطات اظهار داشت: عقد قرارداد همکاری با باشگاه پیام از جمله اقداماتی است که برای توسعه فعالیت‌های آکادمی و فراگیر شدن آن انجام شده است. هدف این است که این خدمت با ضریب نفوذ هر چه بیشتر در دسترس تعداد بیشتری از هواداران و دیگر آحاد جامعه قرار بگیرد و به این ترتیب ضمن بهره‌برداری از نیروهایی که پروش می‌یابند به توسعه و پیشرفت فوتبال ملی کمک خواهد شد.

منتقمی ضمن اشاره به برگزاری نشست شورای آکادمی فوتبال تصریح کرد: این نشست فردا پیش از مراسم افتتاح رسمی آکادمی فوتبال، در محل ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار خواهد شد. بررسی برنامه‌های آینده، اهداف و راهبردهای موجود، بررسی ساختار تشکیلات آکادمی و بررسی تقویم و زمانبندی فعالیت‌های آکادمی دستور جلسات این نشست هستند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در ارتباط با آخرین وضعیت قاسم حدادی‌فر و پیام صادقیان گفت: در ارتباط با این دو بازیکن هماهنگی‌های لازم بین مدیریت دو باشگاه به عمل آمده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)