پرسپولیس نیوز : رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: نامه رئیس‌جمهور برای واگذاری باشگاه پرسپولیس به پیشکسوتان غیرقانونی نیست و اگر پیشکسوتان ظرفیت خرید سهام این باشگاه را داشته باشند، می‌توانند به عنوان بخش خصوصی ورود پیدا کنند.

مقداد نجف‌نژاد درباره نامه رئیس‌جمهور مبنی بر واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به پیشکسوتان این باشگاه اظهار داشت: نظر بر این است که قانون‌گذار در افق، آینده را ببیند. باشگاه‌های ایران بخصوص استقلال و پرسپولیس باید تقویت شوند و به تعالی برسند. راهکار این است که این 2 باشگاه به بخش خصوصی واگذار شوند تا توسعه یابند.

وی افزود: در مجلس این مسئله به تصویب رسید که 51 درصد از سهام 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی و 49 درصد به هواداران اختصاص یابد. البته اینکه منوط به این کنیم که 51 درصد از سهام پرسپولیس به پیشکسوتان واگذار شود چنین چیزی نیست ولی اگر پیشکسوتان که دلسوز باشگاه هستند و ظرفیت خرید سهام را داشته باشند می‌توانند سهامدار این باشگاه باشند.

رئیس فراکسیون ورزش در خصوص اینکه برخی با نامه رئیس جمهور مخالفت دارند و معتقدند 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس طبق قانون باید وارد بورس شود و نمی‌توان با یک نامه سهام باشگاه را به پیشکسوتان داد گفت: اعتقاد دارم کلمه بورس را باید برداریم. مطرح کردن کلمه بورس یعنی این کار انجام نشود.

نجف‌نژاد تصریح کرد: باید بخش خصوصی میدان‌داری کند ولی کلمه بورس ترمزی برای انجام این کار شده است. نامه رئیس‌جمهور غیرقانونی نیست و اگر پیشکسوتان ظرفیت سهام باشگاه پرسپولیس را داشته باشند، می‌توانند به عنوان بخش خصوصی ورود پیدا کنند.

رئیس هیات مدیره استقلال در ادامه گفت‌وگو با تسنیم درباره وضعیت این تیم اظهار داشت:‌ استقلال اکنون به سرانجام خوبی رسیده و  نقاط ضعف را برطرف کردیم. این کار با درایت مدیرعامل و کادر فنی انجام شد.

وی در مورد اینکه یک میلیارد وزارت ورزش و جوانان چه زمانی به حساب باشگاه استقلال واریز می‌شود گفت: به زودی این پول نیز به باشگاه واریز و مشکلات برطرف می‌شود.

نجف‌نژاد درباره اینکه تغییر و تحولاتی که وزارت ورزش قرار بود در استقلال و پرسپولیس ایجاد کند به مسائل سیاسی ربط داده شده بود، عنوان کرد: این مسائل عادی بود و سیاسی نبود. خوشبختانه رویانیان به کار خود در پرسپولیس ادامه ‌می‌دهد و مشکلات برطرف شد.

رئیس هیات مدیره استقلال خاطرنشان کرد: معتقدم ثبات بیشتر در اجرای برنامه‌ است نه به مدیریت. اشکالی ندارد مدیری تغییر کند چون اگر مدیر جدید برنامه‌ها را ادامه دهد مشکلی وجود ندارد. قرار نیست مدیری تا ابد در پست خود بماند ولی با این حال در استقلال تصمیم بر این داشتیم که فتح‌الله‌زاده در استقلال بماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)