پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از مراسم افتتاحیه آکادمی فوتبال این باشگاه اعلام کرد: پرسپولیس در بخش فوتبال پایه تازه به نقطه صفر رسیده است.

محمد رویانیان در مراسم افتتاح آکادمی فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: امروز یکی از کارهای بنیادی باشگاه پرسپولیس افتتاح شد. پرسپولیس آکادمی رسمی نداشت اما با تلاش استیلی و پورحسن و کمک هیات مدیره این آکادمی افتتاح شد.

وی ادامه داد: هیچ وقت یادم نمی‌رود روزی که آقای مالکی به عنوان رئیس هیات مدیره در اولین جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شرکت کردند، گفتند کارهای ما باید به صورت پایه‌ای و اساسی در راستای توسعه فوتبال باشد.  در مدت زمان یک سال و شاید کمتر با تلاش و مطالعه به افتتاح آکادمی رسمی و مجهز با نام پرسپولیس رسیدیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: 5 برنامه اصلی آکادمی فوتبال باشگاه به تصویب رسیده است. برنامه اول بررسی و اهداف برنامه‌های اجرایی آکادمی پرسپولیس در سال 92، برنامه دوم در خصوص ساختار تشکیلاتی آکادمی که بر مبنای آکادمی‌های پیشرفته فوتبال دنیا به صورت بومی و محلی تشکیل شده، برنامه سوم بررسی تقویم زمان‌بندی برنامه‌های آکادمی، برنامه چهارم تشکیل 8 کارگاه آموزشی استاندارد و پنجم تصویب بودجه امسال آکادمی که متاسفانه من آن را امضا کردم.

رویانیان افزود: قبل از افتتاح این آکادمی روی یک برنامه بلندمدت و چندماهه کار کردیم که هدفش توسعه فوتبال در پرسپولیس با محوریت آکادمی و برنامه‌های بلندمدت آکادمی است. حالا برنامه‌ بلند مدت داریم، برنامه سال جاری را داریم، بودجه را تصویب کردیم، مطالعه و مسئولین را انتخاب کردیم و حالا می‌خواهیم استارت بزنیم.

وی در خصوص اعضای مدیریتی این آکادمی گفت: حمید استیلی به عنوان رئیس آکادمی، فرامرزی به عنوان مدیریت توسعه فوتبال و برنامه‌ریزی، پرویز کماسی به عنوان رئیس مرکز سنجش آکادمی، رحمان رضایی به عنوان مدیر استعدادیابی آکادمی و ناصر ابراهیمی به عنوان مدیر تیم‌های پایه آکادمی فعالیت‌های خودشان را شروع می‌کنند. خوشحالیم که در این مجموعه از بچه‌های متعصب خودمان استفاده می‌کنیم. احکام همه اعضا به جز آقای ناصر ابراهیمی امضا شده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن اشاره به قرارداد 3 ساله این باشگاه و باشگاه پیام ارتباطات تاکید کرد: مجوز رسمی مجتمع آموزشی فوتبال پرسپولیس در تهران صادر شده و قرار است در مدرسه رسمی فوتبال پرسپولیس تمام درس‌های آموزش‌وپرورش با محوریت فوتبال تدریس شود. همچنین مجوز افتتاح مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان پرسپولیس صادر شده و در سطح تهران است. امروز  با یک کودک 8 ساله قرارداد 15 ساله می‌بندیم تا همه بدانند که به کارهای زیرساختی توجه داریم.

رویانیان ادامه داد: بعد از تمام این کارهایی که انجام دادیم تازه به نقطه صفر رسیدیم. قبل از این ما زیر صفر بودیم و داشتیم یخ می‌زدیم، حالا که به نقطه صفر رسیدیم می‌توانیم بالای صفر برسیم و برای این کار مقدمات را فراهم کردیم. با افتتاح این آکادمی هیچ وقت نمی‌گوییم در پرسپولیس کار زیربنایی انجام دادیم چون تازه ابتدای کار هستیم. این منطق استراتژی و ایمان من است.

وی درباره فعالیت‌های اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: در بحث اقتصادی یک تیم توانمند اقتصادی داریم که از این به بعد باید تلاش‌هایشان به بار بنشیند. من تا الان تنها هزینه کرده‌ام و با شجاعت و شفافیت این را اعلام می‌کنم. من هزینه کردم چون هزینه کردن لازم است. وقتی یک خوشه گندم می‌خواهد به بار بنشیند باید هزینه کرد، عرق ریخت تا محصولش به بار بنشیند.در بخش اقتصادی هم همین بوده من هزینه کردم، هم تحمل کردم و هم فحش شنیدم، حالا باید جواب بدهد.

مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: بحث توسعه فوتبال پرسپولیس هم آکادمی محور طراحی شده که از این به بعد جواب خواهد داد. بحث اقتصادی و توسعه فوتبال 2 ستون اصلی یک باشگاه حرفه‌ای است که با کمک آقای مالکی و پیشکسوتان که همیشه به ما دلگرمی دادند به اینجا رسیده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)