پرسپولیس نیوز : مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس می‌گوید تغییر و تحولات در این تیم به نفع پرسپولیس نیست.

حبیب کاشانی که برای تماشای دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی به ورزشگاه درفشی‌فر آمده بود پس از پایان این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من بعد از 23 ماه دوباره کنار فوتبال آمدم. آقای رویانیان و دایی از من دعوت کردند تا در این بازی حضور داشته باشم و من هم دعوت آن‌ها را اجابت کردم.

وی درباره صحبت‌هایی که مبنی بر تغییر و تحولات در مدیریت پرسپولیس به گوش می‌رسد، گفت: این مسائل به هیچ وجه به نفع پرسپولیس نیست. در همه جای دنیا برای باشگاه‌هایشان برنامه‌های 4 – 5 ساله و یا حتی 20 ساله می‌ریزند. ما می‌بینیم که فدراسیون فوتبال ما و کفاشیان به عنوان مدیر آن ثبات دارد و تیم ملی می‌تواند به خاطر این ثبات به جام جهانی برود. طبیعتا پرسپولیس هم باید این ثبات را داشته باشد تا بتواند در کار خود موفق باشد. اگر قرار باشد که این سوء تفاهم‌ها همچنان باقی بماند دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و به نفع پرسپولیس نیست.

 

وي ادامه داد: تنها ۲۰ روز به آغازليگ برتر مانده است و بايد همانطور كه در روزهاي آخر آرامش تيم ملي را برهم نزديم آرامش تيم پرسپوليس را برهم نزنيم تا اين تيم مانند تيم ملي بتواند درليگ برتر موفق باشد.

 

مديرعامل سابق تيم فوتبال پرسپوليس درپاسخ به سوالي مبني براينكه حضورشما درتمرين پرسپوليس نشان از برطرف شدن سوء تفاهمات دارد، گفت: بله همين طور است و قرار نيست تا قيامت ما با يكديگر مشكل داشته باشيم مساله اي بوده و تمام شده و اين موضوع كاملا طبيعي است.

خبرنگاری از کاشانی درباره اظهارات کامبوزیا علیه رویانیان و دایی پرسید که وی پاسخ داد: من در این باره چیزی نشنیده‌ام اما به نظرم این کار خارج از اخلاق است. هیات مدیره باید پشتیبان تیم باشد و در جهت آرامش پرسپولیس کار کند. بازیکنان و کادر فنی باید برای موفقیت آرامش داشته باشند.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اگر پیشنهاد حضور در هیات مدیره این باشگاه را به شما بدهند قبول می‌کنید یا خیر گفت: من نمی‌توانم قبول کنم چرا که یک ترم از دانشگاهم باقی مانده و عضو شورای شهر هم هستم بنابراین حضورم در هیات مدیره پرسپولیس منطقی نیست.

وی درباره ارزیابی خود از شرایط کنونی فوتبال ما هم گفت: در حال حاضر باشگاه‌ها خود را برای فصل جدید آماده می‌کنند و هر تیم با آمادگی 50 – 50 کار خود را دنبال می‌کند.

 

كاشاني درباره ديدار تيم هاي پرسپوليس و تراكتورسازي نيز اظهارداشت: تيم ها در فصل بدنسازي هستند برهمين اساس هنوز بدن هايشان آزاد نشده است در همين راستا نمي توان اظهار نظر درستي داشت بايد صبر كرد تا اين فصل تمام شود و بازيكنان بدن هايشان آماده شروع ليگ شود با اين همه معتقدم بازي هاي خوبي را اين فصل از تيم ها خواهيم ديد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)