پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اظهارات محمد جعفر کامبوزیا گفت: نمی‌دانم این آقا از کجا آمده و با این صحبت‌ها می‌خواهد خودش را مطرح کند.

علی دایی پس از پیروزی تیمش مقابل تراکتورسازی درباره شرایط پرسپولیس عنوان کرد:به اهدافی که داشتم در این بازی دوستانه رسیدم.اردوهای خوبی داشتیم و بازیکنان آماده می شوند.تعویق لیگ به ما لطمه نمی زند چون می توانیم بهتر از فرصت هایمان برای آماده شدن استفاده کنیم.

وی درباره اظهارات کامبوزیا عنوان کرد:او با این حرفها می خواهد خودش را مطرح کند.نمی داند فوتبال چیست و بلد نیست مدیریت کند.هر چه از من دارد بگوید چون همه من را می شناسند و می دانند از کجا آمده ام.وقتی داشتم از روسیه برمی گشتم یکی به من گفت با کامبوزیا جلسه بگذار اما من نرفتم و فکر می کنم به همین دلیل ناراحت شده است.

 

علی دایی در مورد شرایط پرسپولیس گفت: از عملکرد بازیکنان رضایت دارم و خریدهای خوبی داشتیم و نفرات سال گذشته نیز عملکرد قابل رضایتی دارند.

وی در مورد صحبت‌های کامبوزیا علیه خودش عنوان کرد: نمی‌دانم این آقا از کجا آمده و می‌خواهد خودش را مطرح کند. رویانیان باید در پرسپولیس بماند تا تیم‌ ما در ادامه به نتیجه رسید.

 سرمربی پرسپولیس در مورد صحبت با تیموریان گفت: این مسئله مطرح نیست که برای صحبت با تیمورمان بخواهیم واسطه بگذاریم. با این بازیکن دوست هستم و برای صحبت با او مشکلی نداریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)