پرسپولیس نیوز: هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکرش را نمی‌کردم روزی در این تیم بازی کنم.

روزنامه «Pobjeda» نوشت که مارکو سپانوویچ به بازی خود در ایران ادامه خواهد داد ولی نه در تیم راه‌آهن  (که در تمرینات این تیم تست داد) بلکه در تیم بزرگتری به نام پرسپولیس که یکی از بهترین تیم‌های باشگاهی آسیا به شمار می‌رود. این هافبک 30 ساله روز گذشته (جمعه) با امضای قراردادی یک‌ساله به عضویت تیمی در آمد که علی دایی، یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران هدایتش را به عهده دارد.

هافبک دفاعی پیشین تیم فوتبال ملادوست پودگوریکا که به طور رسمی پرسپولیسی شد شب گذشته (جمعه) به این روزنامه گفت: فکرش را هم نمی‌کردم در تیم بزرگی همچون پرسپولیس بازی کنم. همه چیز در این باشگاه در سطح بالایی است. شور و شوق خاصی از حضور در این تیم دارم. خوشحالم که می‌توانم با بهترین بازیکنان ایران و البته علی دایی همکاری کنم.

سپانوویچ که چند روز پیش می‌خواست با راه‌آهن قرارداد ببندد به خاطر اعتقادی که علی دایی، مهاجم پیشین بایرن‌مونیخ به وی داشت کار خود را با پرسپولیس قطعی کرد.

از فوتبالیست‌های مونته‌نگرویی شاغل در فوتبال باشگاهی ایران می‌توان به رادومیر دالوویچ، ملی‌پوش پیشین مونته‌نگرو اشاره کرد که در حال حاضر زیر نظر زلاتکو کرانچار، سرمربی پیشین تیم ملی مونته‌نگرو در سپاهان بازی می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)