پرسپولیس نیوز : معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: باید با دوستان در شهرداری صحبت کنیم.

سالارکیا در خصوص حکم دادگاه مبنی بر محکومیت 1/5 میلیاردی پرسپولیس به خاطر شکایت شهرداری تهران اظهار داشت: ما به دوستان در شهرداری تهران اعلام کردیم که خواهان مذاکره و مصالحه هستیم.

وی افزود: ما یک جلسه در کمیسیون ماده 38 آیین نامه معاملات شهرداری شرکت کردیم و قصد ما هم مصالحه بود اما به نتیجه ای نرسیدیم.

وی خاطرنشان کرد: مبلغ 1/5 میلیارد تومان از شهرداری به پرسپولیس پرداخت شده بود اما این پول به مدیر قبلی رسید و ما که آمدیم این پول خرج شده بود. لذا دست ما خالی بود و ما مجبور بودیم تا با یک حامی مالی دیگر به نتیجه برسیم تا پولی دست ما بیاید. در واقع حالت فورس ماژور داشتیم. به دوستان در شهرداری هم این را اطلاع دادیم که نتیجه نداشت.

سالارکیا ادامه داد: شورای شهر و شهرداری تهران برای کمک به دو تیم مطرح پایتخت چه اقدامی کرده اند؟ منظورم فقط شهردار فعلی نیست. در کل عرض می کنم. وقتی برای آذین بندی شهر کلی هزینه می شود مبلغ 1/5 میلیارد پولی نیست که به پرسپولیس برسد. من از دوستان می خواهم واقعا به این نکته توجه کنند.

سالارکیا تأکید کرد:ما می خواهیم با دوستان صحبت کنیم. آیا نمی شود از محل درآمدهای سرشار شهرداری مبلغی به استقلال و پرسپولیس برسد؟ مگر این دو تیم پرطرفدار نیستند؟ مگر مردمی نیستند؟ مگر شهرداری برای مردم کار نمی کند؟

وی در پایان گفت: باید راه حلی برای این مسأله پیدا شود تا حکمی علیه پرسپولیس اجرا نشود.

قاضی کمیسیون ماده 38 آیین نامه معاملات شهرداری باشگاه پرسپولیس را به پرداخت 1/5 میلیارد تومان در حق بانک شهر و شهرداری محکوم کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)