پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سپاهانی‌ها شکایت‌شان را کنند، ما هم دنبال می‌کنیم.

سعید شیرینی درباره اینکه سپاهانی‌ها گفته‌اند چطور دهنوی که مکالمه‌اش با او را منتشر کرده به پرسپولیس رفته است گفت: خوب نیست چنین حرف‌‌هایی را مطرح کنیم. حرف برای گفتن زیاد است. ما مثل دوستان نیستیم که چنین رفتارهایی را دنبال کنیم و همه چیز را نمی‌گوییم تا وجهه افراد حفظ شود.

وی درباره پرونده قاسم دهنوی گفت: باید همه کمک کنند پرسپولیس که خوب و بدون حاشیه پیش می‌رود و نزدیک به 30،40 میلیون هوادار دارد وارد این مسائل حاشیه‌ای نشود. باید با دقت بیشتر پیش برویم. سپاهانی‌ها شکایت‌شان را کنند، ما هم دنبال می‌کنیم.

شیرینی درباره مدیریت باشگاه پرسپولیس و اینکه احتمال برکناری رویانیان وجود دارد، تاکید کرد: در این قضیه من صحبت نکنم بهتر است. آقای رویانیان خودشان پیگیر این مسئله هستند اما در این شرایط اگر این صحبت‌ها نشود به نفع پرسپولیس است و باید کارمان را در آرامش دنبال کنیم.

سرپرست تیم پرسپولیس اظهار داشت: بعد از چند سال پرسپولیس به موقع کارش را آغاز کرده در نقل و انتقالات زودتر دست به کار شده، تمرینات و اردوهایش را خوب پیگیری کرده و اکنون باید همه به فکر آرامش تیم باشیم. پرسپولیس با کادر فنی و بازیکنان خوبی که دارد فصل بدون حاشیه‌ای را آغاز کرده و باید همه کمک کنید تا این تیم نتیجه بگیرد.

شیرینی درباره جنگ لفظی بین رویانیان و فتح‌الله‌زاده گفت: امیدوارم دیگر آقای فتح‌الله‌زاده وارد این بحث‌ها نشود. چون صحبت‌های خوبی نیست و باید از این حواشی دوری کنیم. این صحبت‌ها آب در هاون کوبیدن است.

سرپرست پرسپولیس تصریح کرد: فکر می‌کنم مطرح کردن این مباحث بدون هدف نیست اما این ترفند قدیمی شده است. آنها از سال پیش این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند و الان هم ادامه دارد چون می‌خوا‌هند پرسپولیس را وارد حاشیه کنند و این برای ما خوب نیست. ما بدون این حرف‌ها هم حاشیه داریم.

شیرینی گفت: پرسپولیس سرمربی توانمند، کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد که همگی با هم هماهنگ و همدل هستند تا فصل خوبی را پشت سر بگذاریم. این حاشیه‌ها و صحبت‌ها نمی‌تواند تیم همدل و یکدست ما را وارد حاشیه و به آن خدشه‌ای وارد کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)