پرسپولیس نیوز : سرمربي تيم پرسپوليس گفت:گر هم قرار است تغييراتي در پرسپوليس انجام شود من بي اطلاع هستم.

علي دايي پس از پيروزي تيمش در بازي تداركاتي مقابل استقلال صنعتي خوزستان عنوان كرد:در بازي هاي دوستانه دنبال نتيجه گيري نيستيم. در چنين ديدارهايي برد و باخت مهم نيست، بلكه در حال شناسايي بازيكنان و پست هاي آنان هستيم.  شنيدم مربي حريف گفته است در نيمه دوم تيم اصلي ام را بازي دادم.بايد بگويم ما در پرسپوليس اصل و فرع نداريم.اين مسائل در تيم من معنا ندارد و خودم تصميم مي گيرم كدام بازيكن در زمين باشد.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: البته ما موقعیت‌های فراوانی برای گلزنی داشتیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم اما همانطور که گفتم هدف‌مان این است که پس از پشت سر گذاشتن دوران آماده‌سازی به هماهنگی برسیم و به دنبال پیروزی با گل‌های زیاد نیستیم.

وي ادامه داد:فعلا كارمان را دنبال مي كنيم و در پي اين هستيم كه از همه نفرات شناخت كافي به دست بياوريم تا به تركيب ايده آل برسيم.

 

دایی در پاسخ به سؤالی که تا الآن از جذب بازیکنان راضی بوده‌اید یا خیر، گفت: بچه‌های من همه زحمت کشیدند و تلاش زیادی را داشته‌اند، مخصوصاً آنهایی که در دوران آماده‌سازی هم با جدیت کنار ما بوده‌اند. چه آنهایی اردوی اردبیل بودند، چه نفراتی که در رامسر بودند و چه بازیکنان ملی‌پوش. ما می‌خواهیم هماهنگی خوبی در تیم به وجود بیاوریم تا نتایجی در خور نام پرسپولیس به دست آوریم.

سرمربي پرسپوليس درباره نقل و انتقالات گفت:ما بازيكنان مدنظر را جذب كرديم و تيم تقريبا بسته شده است.فقط ممكن است چند بازيكن جوان و جديد به جمع ما اضافه شوند.

وي همچنين بيان كرد:از بازيكنانم رضايت كامل دارم.آنها زحمت مي كشند و فشار زيادي به بدنهايشان در اين مدت وارد آورديم.از همه آنها ممنون هستم كه اين فشارها را تحمل كردند.

دايي درباره شايعاتي كه پيرامون تغييرات مديريتي در باشگاه پرسپوليس شنيده مي شود گفت:فعلا كه مديريت قبلي كارش را مي كند و ما هم در آرامش كارمان را مي كنيم.اگر هم قرار است تغييراتي در پرسپوليس انجام شود من بي اطلاع هستم.

 

وی در خصوص مدیریت جدید باشگاه نیز گفت: من هیچ خبری ندارم، من کارم را با جدیت در پرسپولیس ادامه می‌دهم و خدا را شکر همان مدیریت ثابت بر پرسپولیس کار می‌کند که ان‌شاءلله مشکلات تیم را هم به زودی برطرف می‌کند.

وي درباره صحبت هاي مديرعامل استقلال گفت:باور كنيد نه اين مسائل را شنيده ام و نه در جايي خوانده ام.من پيگير ايم چيزها نيستم اما اينكه گفته مي شود در پرسپوليس به بازيكنان بنز و پورشه مي دهند ما چيزي نديديم.شرايط مثل قبل است و به دور از حاشيه سرمان به كار خودمان است.اگر هم رقيب چنين مسائلي را مطرح مي كند،ما برايشان آرزوي موفقيت داريم. امسال سالی است که باید به پرسپولیس کمک شود. البته ما تا الآن چیزی ندادیم، مدیریت باشگاه نیز خیلی سعی کرده اما همان مسائلی که خودتان می‌دانید باعث شده تا به ما یک ریال ندهند. ما تا الآن هیچ چیزی از وزارت ورزش به عنوان کمک نگرفته‌ایم و کاری نداریم به چه کسی کمک می‌شود یا نمی‌شود. فقط کار خودمان را با قدرت انجام می‌دهیم. من حتی برای رقیبانمان هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

البته باشگاه تمام تلاشش را انجام داده تا از نظر مالی بازیکنان را تامین کند اما مسائل چند روز گذشته باعث شده تا کمکی از سوی وزارت ورزش به پرسپولیس نشود. ما کاری به صحبت‌های رقیب‌مان نداریم و کار خود را انجام می‌دهیم.

دايي در پايان درباره جلسه اش با رييس جمهور منتخب اظهار داشت:من از شما مي شنوم قرار است نزد روحاني بروم.تا به امروز صحبتی در این مورد نشده و من هم قرار نیست ملاقاتی با کسی داشته باشم. فقط امیدوارم که دکتر روحانی بتواند به کشور کمک کنند چون شخصی است که مردم دوستش دارند و به ایشان رای داده‌اند. من فقط برای دولت بعدی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بتوانم مشکلات جامعه را حل کند و مردم آرامش پيدا كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)