پرسپولیس نیوز: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دست به دست هم می دهیم تا با رهبری آقای دایی به نتیجه ایده آل و مطلوب برسیم.

رضا حقیقی درباره دیدار دوستانه تیمش مقابل استقلال صنعتی خوزستان اظهار داشت: نسبت به بازی قبلی مان شرایط بسیار بهتر بود. نقاط ضعف در بازی قبل را برطرف کردیم و در این بازی خیلی خوب ظاهر شدیم. به طوری که بیش از 6 موقعیت گل بدست آوردیم که از دو موقعیت استفاده کردیم.

وی ادامه داد: تیم حریف خیلی خوب بازی کرد. معمولا تیم های ویسی فوتبال بازی می کنند و به همین خاطر موقعیت های زیادی نصیب ما شد. از لحاظ بدنی بسیار آماده ایم. دوران بدنسازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و طی چند روز آینده بدن ها رها می کند و در شروع بازی های لیگ به آمادگی مطلوب می رسیم.

حقیقی درباره آینده پرسپولیس عنوان کرد: همه انتظار داریم نسبت به فصل قبل بهتر ظاهر شویم. در این رابطه دست به دست هم می دهیم تا با رهبری آقای دایی به نتیجه ایده آل و مطلوب برسیم.

 

بازیکن پرسپولیس یادآور شد: سال مهمی است و رقابت‌های جام جهانی را در پیش داریم و تمام تلاش خود را می‌کنم تا در جام جهانی برای تیم ملی بازی کنم.

وی در مورد مسائلی که مسئولان استقلال درباره دریافت بنز و پورشه عنوان کرده‌اند، گفت: در این باره حرفی ندارم و برای همه آرزوی موفقیت دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)