پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی‌ها به دنبال بر هم زدن تمرکز من هستند، من از آقایان می‌پرسم درباره کدام یک میلیارد و 700 میلیون تومان حرف می‌زنند.

پیام صادقیان پس از پیروزی مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: خوشبختانه در چند بازی تدارکاتی که انجام دادیم که بیشتر جنبه شناخت نفرات را برای دایی داشته، نتایج خوبی هم گرفته‌ایم.

وی افزود:‌ من از سایر بازیکنان دیرتر به این تیم اضافه شدم اما بسیار زیاد به پرسپولیس امیدوارم و مطمئن هستم که می‌توانیم با تیم خوبی که داریم در لیگ برتر بسیار پرقدرت ظاهر شویم.

صادقیان ادامه داد: البته مبنای ما بازی‌های تدارکاتی نیست ولی قطعاً این بازی‌ها می‌تواند روحیه تیم ما را بالا ببرد. پرسپولیس امسال تیم جوان و با تجربه‌ای دارد که مطمئن باشید برای گرفتن جام هم برنامه داریم.

وی در پایان در خصوص اظهارات مسئولان ذوب‌آهن مبنی بر اینکه پرسپولیسی‌ها به او یک میلیارد و 700 میلیون تومان داده‌اند، گفت: من نمی‌دانم چه کسی این حرف را زده اما واقعاً این پول کجا بود که ما آن را ندیده‌ایم و اصلاً درباره چه چیزی حرف می‌زنید؟ برخی‌ها به دنبال بر هم زدن تمرکز هستند و برخی به دنبال حاشیه‌ها هستند که من هم به این مسائل توجهی نمی‌کنم و کار خودم را دنبال می‌کنم و نمی‌توانم هر روز به دنبال تکذیب اخبار و این حرف‌ها باشم. الآن برای من فقط موفقیت و گل‌زنی با پرسپولیس مهم است. همین و بس.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)