پرسپولیس نیوز : مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: آقای کاشانی اعلام کرده بابت محکوم شدن ما مبنی بر پرداخت 1.5 میلیارد تومان در خصوص اسپانسر شهرداری واکنشی از طرف ما نشده اما هنوز رأیی به ما ابلاغ نشده است.

محمود سالارکیا درباره اظهارات حبیب کاشانی مبنی بر اینکه هنوز پرسپولیسی‌ها به رایی که در خصوص آنها درباره اسپانسر شهرداری و باشگاه پرسپولیس اعتراضی نداشته‌اند و باید همان 1.5 میلیارد را پرداخت کنند، گفت: مطمئن باشید ما این پرونده را به دقت زیر نظر داریم. رایی که آقایان می‌گویند اعلام شده هنوز به ما ابلاغ نشده تا ما با لایحه دفاعی به آن اعتراض کنیم. آقای کاشانی ما هنوز این رای را ندیده‌ایم که اگر این اتفاق بیفتد و این رای به ما ابلاغ شود. قطعا اعتراض خود را طبق مستنداتی که داریم اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: مطمئن باشید این طوری که این بحث مطرح می‌شود درست نیست و خطری پرسپولیس را تهدید نمی‌کند. ما در پرونده اسپانسر شهرداری مستنداتی ارائه کردیم اما هنوز هیچ رای و ابلاغی ندیده‌ایم که اگر این اتفاق بیفتد با جدیت این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

من البته از آقای کاشانی یک پرسپولیسی تمام عیار است تشکر می‌کنم که به ما تذکرات لازم را می‌دهد او مثل همیشه دلش برای پرسپولیس می‌سوزد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)