پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس برای علی کریمی آرزوی موفقیت کرد و البته گفت که دوست دارد در دیدار با تراکتورسازی، پرسپولیس موفق از زمین بیرون بیاید.

غلامرضا رضایی درباره دیدار هفته اول لیگ برتر بین پرسپولیس و تراکتورسازی، عنوان کرد: برای ما همه بازی‌ها مشکل است و هر بازی‎‌ شرایط خاص خودش را دارد. بازیکنان پرسپولیس از نظر بدنی مشکلی ندارند و تا شروع لیگ هم تمرینات تاکتیکی را انجام می‌دهیم تا لیگ را با قدرت آغاز کنیم.

وی در مورد تقابل علی کریمی و سید مهدی سید صالحی مقابل تیم‌های سابق خود، اظهار داشت: علی کریمی بزرگ فوتبال ما است و هم هواداران و هم بازیکنان به او احترام ویژه‌ای می‌گذارند، اما شرایط حرفه‌ای طوری است که امکان دارد هر سال بازیکنی مقابل تیم خودش قرار بگیرد و مسئله تازه‌ای نیست.

مهاجم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که « آیا در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی کریمی موفق خواهد بود یا سید صالحی؟»، گفت: همه ما «علی» را دوست داریم اما انشاالله پرسپولیس موفق می‌شود.

رضایی درباره رقابت در خط حمله این تیم خاطرنشان کرد: اینکه چه بازیکنی برای پرسپولیس به میدان برود به نظر علی دایی بستگی دارد، اما هر کدام از مهاجمان توانایی‌هایی دارند که می‎‌تواند در نهایت به موفقیت پرسپولیس کمک کند.

مهاجم ملی پوش پرسپولیس درباره برگزاری 7 دیدار پیاپی این تیم در ورزشگاه آزادی تصریح کرد: این یک نکته بسیار خوب برای  تیم ماست. فصل گذشته شرایط سختی داشتیم و در نیم فصل اول بیشتر دیدارهایمان در خارج از خانه بود، اما این فصل می‌خواهیم از همان بازی اول پرقدرت ظاهر شویم و نتایج لازم را بگیریم چون نتیجه گرفتن در نیم فصل دوم سخت‌تر است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)