پرسپولیس نیوز : تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان از ساعت 21 امشب در دیداری دوستانه در ورزشگاه تختی به مصاف یکدیگر رفتند.

* نیلسون دروازه‌بان پرسپولیس با لباس مشکی که همرنگ بازیکنان فولاد بود به میدان آمده بود که به دلیل همرنگ بودن لباسش با بازیکنان حریف، کاور سفید به تن کرد.

* حدود 4 هزار هوادار از این مسابقه دیدن کردند.

* محمد پنجعلی، ضیا عربشاهی و علیرضا حقیقی تماشاگران ویژه این مسابقه بودند.

* مهدی نوری ضربه پنالتی فولاد را زد که این توپ با اختلاف از بالا دروازه بیرون رفت. البته در زمان زدن ضربه پنالتی رضا حقیقی روی بازیکن فولاد شیطنتی را انجام داد که این مسئله باعث شد هم ضربه پنالتی تکرار شود و هم حقیقی از زمین بازی اخراح شود و در تکرار ضربه پنالتی مهدی نوری در دقیقه 17 برای اولین بار دروازه پرسپولیس را باز کرد.

 

* اخراج حقیقی باعث شد تا علی دایی به این بازیکن اعتراض کند.

 

با شروع نیمه دوم ودر حالی که تیم پرسپولیس 10 نفره بود علی د ایی از حسین فرکی خواست تا بازیکنان فولاد هم نیمه دوم را 10 نفره بازی کنند که با اصرار فراوان موافقت وی را جلب کرد.

* در ابتدای مسابقه تمام بازیکنان فولاد سمت علی دایی رفتند.

*کادر فنی پرسپولیس سمت حسین فرکی رفتند و به این مربی خوش‌آمد گفتند.

* سید جلال حسینی همچنان با سری بانداژ شده در میادین حاضر می‌شود.

* امید نمازی تماشاگر ویژه این مسابقه بود.

* هواداران پرسپولیس علی دایی و اکثر بازیکنان خود را تشویق کردند.

* با توجه به 10 نفره شدن پرسپولیس در نیمه دوم فولاد نیز یک بازیکن خود را بیرون کشید و با 10 نفر به بازی ادامه داد.

* در دقیقه 61 میلاد همایونی دروازه‌بان فولاد مرتکب خطای پنالتی شد و داور او را از زمین اخراج کرد.

* با توجه به اینکه فولادی‌ها در آغاز نیمه دوم یک بازیکن خود را بیرون کشیده بودند، دروازه‌بان دوم این تیم به جای همان یار وارد زمین شد.

* در دقیقه 75 عبدالله کرمی و محمد عباسی با یکدیگر دچار درگیری شدند.

* در نیمه اول مسابقه خطای خشن میثم حسینی بازیکن پرسپولیس از چشم داور دور ماند که این مسئله با اعتراض نیمکت‌نشیان فولاد همراه شد.

* در اواخر نیمه دوم فرزاد حاتمی بازیکن سابق استقلال به جای اسماعیل شریفات وارد میدان شد، حضور حاتمی در میدان با شعارهای هواداران پرسپولیس علیه او همراه شد.

* ایوب کلانتری در دقیقه 90 با خطا روی قاسم دهنوی کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد.

* اواسط نیمه دوم در جایگاه ویژه بین یکی از هواداران و ماموران نیروی انتظامی درگیری به وجود آمد که ضیا عربشاهی از پیشکسوتان پرسپولیس وارد این ماجرا شد و یک طرف این قضیه بود که سعی در آرام کردن فضا و رفع مشکل داشت. این درگیری با دخالت عربشاهی و ماموران انتظامی به پایان رسید.

* با توجه به اینکه این بازی دوستانه بود اما بازیکنان دو تیم بسیار محکم بازی می‌کردند و خشونت بسیار زیاد این دیدار منجر به دریافت کارت قرمز برای سه بازیکن شد.

 

*این دیدار در نیمه دوم بسیار پربرخورد و خشن دنبال شد و داور مسابقه را مجبور کرد که چندین بار از کارت زرد خود استفاده کند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)