پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با کمبود بازیکن در خط حمله روبرو نیستیم.

جواد منافی درباره شرایط تیم پرسپولیس اظهارداشت: وضعیت پرسپولیس خوب است. دوران بدنسازی را پشت سر گذاشته ایم و با نزدیک شدن به زمان بازیها بازیکنان هم هماهنگی لازم را به دست می آورند.

وی ادامه داد: چهارشنبه آخرین بازی دوستانه را مقابل سایپا برگزار می کنیم. بعد از این بازی بازیکنان را از نظر روحی برای شروع لیگ خواهیم کرد. بازیکنان شرایط خوبی دارند و ما می خواهیم لیگ را با برد شروع کنیم.

منافی در خصوص بازی دوستانه دیشب فولاد و پرسپولیس گفت: فولادیها خیلی بازی را جدی گرفته بودند و خشن بازی می کردند. داور هم انگار نه انگار که داشت یک بازی دوستانه را سوت می زد چون در دقیقه 15 بازیکن پرسپولیس را اخراج کرد و هر چه از او خواستیم بگذارد یک بازیکن دیگر وارد زمین شود تا بازی 11 به 11 دنبا شود قبول نکرد و این برای ما خیلی عجیب بود که بازی را اینقدر جدی گرفته بود.

منافی درباره حساسیت بازی پرسپولیس و تراکتور گفت: فکر نمی کنم حاشیه های بازی رو عملکرد فنی دو تیم تاثیری بگذارد. این دیدار هم مثل بقیه بازیها 3 امتیاز دارد و نباید بی جهت حساس شود.

مربی پرسپولیس درباره برخورد احتمالی هواداران این تیم با کریمی و انصاری فرد افزود: این دو بازیکن برای پرسپولیس زحمت کشیدند و هر کدام بنا به دلایلی از جمع ما جدا شدند. از تماشاگران پرسپولیس می خواهم خیلی به این دو بازیکن سخت نگیرند و حرفه ای رفتار کنند.چ

منافی درباره وضعیت خط حمله پرسپولیس خاطرنشان کرد: به رغم از دست دادن انصاری فرد و قاضی دراین پست ما با کمبود بازیکن مواجه نیستیم. دایی روی همه بازیکنانی که جذب کرده حساب ویژه باز کرده و از همه آنها هم به خوبی استفاده خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)