پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با حضور جلالی قطعا تراکتورسازی حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

حمیدرضا علی عسگر درباره شرایط تیمش اظهار داشت: خوشبختانه شرایط بسیار خوبی داریم. بازی خوبی هم با فولاد انجام دادیم که بسیار مفید بود. این بازی مثل یک بازی رسمی بود؛ هم تماشاگر، هم داور؛ همه چیز مثل یک دیدار رسمی برگزار شد. شرایط طوری شده بود که هیچ کدام از دو تیم دوست نداشتند ببازند و به همین خاطر محکم بازی کردند.

وی درباره اینکه اولین شکست پرسپولیس با دایی رقم خورد، خاطرنشان کرد: به هر حال نمی شود همه بازی ها را پیروز شویم اما در بازی های دوستانه بیشتر باید دنبال این باشیم که نقاط قوت و ضعف مشخص شود. مهم نیست که مقابل فولاد شکست خوردیم. مهم این است در لیگ عملکرد خوبی داشته باشیم.

هافبک پرسپولیس درباره دیدار با تراکتورسازی در هفته اول لیگ گفت: بازی سختی داریم. تراکتور تیمی بسیار خوب و قدرتمند است. با حضور جلالی قطعا این تیم حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. با این حال من فکر می کنم با حمایت هوادارانمان می توانیم اولین پیروزی را جشن بگیریم.

علی عسگر درباره رفتن کریم انصاری فرد به تراکتورسازی تاکید کرد: کریم بازیکن خوبی است و اینطور انتخاب کرد که به تیم دیگری برود. برای او در تراکتورسازی آرزوی موفقیت می کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در بازی پرسولیس و تراکتورسازی حضور کریمی و انصاری فرد مقابل تیم سابقشان باعث ایجاد تشنج نمی شود، عنوان کرد: من امیدوارم اینطور نشود. به هر حال کریمی اسطوره پرسپولیس بوده و هست. هواداران ما اولویتشان تشویق پرسپولیس است اما قطعا اسطوره شان را هنوز هم دوست دارند. امکان ندارد کریمی از دل هواداران پرسپولیس بیرون برود. برای کریمی آرزوی موفقیت می کنم و قطعا هواداران ما هم می دانند چه اتفاقاتی رخ داده است.

علی عسگر در پایان افزود: در سال جدید با توجه به 16 تیمی شدن لیگ همه تیم ها قدرتمند هستند اما من اطمینان دارم حداقل یک جام کسب می کنیم و اگر هم بشود دو جام را می گیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)