مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: كاشاني به من اطمينان خاطر داد در صورت موفقيت در ديدار برابر استقلال و به دست آوردن دل هواداران و مسئولان بعد از دربي هم مي‌توانم سرمربي باشم.

زلاتكو كرانچار اظهار داشت: من مربي حرفه‌اي هستم و به هيچ عنوان از پرسپوليس قهر نكرده‌ام. فقط بعد از بازي با پيكان با درخواست انصاري فرد از پرسپوليس بدون دليل كنار رفته بودم و اين موضوع براي من سخت بود. به من حق بدهيد پس از انتشار خبر بركناري‌ام نمي‌توانم خودم را سبك كنم و در تمرين حاضر شوم.
وي درباره ديدار امروز با حبيب كاشاني عنوان كرد: اميدوارم باز هم بتوانم به پرسپوليس كمك كنم. به همين دليل با هماهنگي مديرعامل پرسپوليس به ديدار كاشاني رفتم و او به من اطمينان خاطر داد در صورت موفقيت در ديدار برابر استقلال بعد از دربي هم مي‌تواني سرمربي باشي. كاشاني به من گفت در دربي دل هواداران و مسئولان باشگاه را بدست آور تا آنها دچار مشكل و ناراحتي نشوند. او به من قوت قلب داد كه در اين صورت مي‌توانم به كارم ادامه دهم.
كرانچار در جواب اين سئوال كه تا چه اندازه از كاشاني شناخت داريد؛ گفت: متوجه شدم كاشاني از سوي رئيس سازمان تربيت بدني براي كمك به انصاري‌فرد مامور شده است. به همين دليل با هماهنگي انصاري فرد در ديدار امروز شركت كردم. البته در ورزشگاه‌ها نيز متوجه مي‌شدم كه او را يك صدا تشويق مي‌كردند؛ به همين دليل حرف‌هايم را به او زدم و درددل كردم. البته من براي انصاري فرد احترام خاصي قائلم و به هيچ عنوان قصد ندارم به او بي‌احترامي كنم.

كرانچار درباره بازي روز جمعه برابر استقلال خاطرنشان كرد: من دربي‌هاي گذشته را با دقت نگاه كردم و مي‌دانم در آسيا هواداران زيادي چشم انتظار موفقيت پرسپوليس هستند. مي‌دانم در دربي‌ مردم چه حساسيت‌هايي دارند و حتي پرسپوليس در 30 سال گذشته در بدترين شرايط خود نيز نتايج بدي برابر استقلال نگرفته است. به همين دليل من بايد با تمام توان دقت لازم را داشته باشم تا به يك نتيجه خوب برسم.
اين مربي كروات يادآور شد: سعي مي‌كنم با تمركز بيشتر به دربي فكر كنم و با انرژي كه پس از جلسه امروز با كاشاني گرفتم به فكر اين باشم كه هواداران در پايان بازي لذت كافي را ببرند.
كرانچار در خصوص مشكلات مالي‌اش گفت: مسائل كوچكي بود كه با قول مساعد كاشاني خيالم راحت شد و از اين بابت هيچ مشكلي ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)