مرجع خبری پرسپولیس : اين روزها حسين عبدي مربي تيم فوتبال پرسپوليس در اين تيم روزهاي سختي را مي‌گذراند، نزديك شدن به زمان بازي دربي و بغرنج شدن مسئله سرمربي‌گري تيم پرسپوليس در حال حاضر وضعيت مبهمي را براي او و تيمش رقم زده است.
حسين عبدي مربي تيم پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگاران باتوجه به اتفاقات يكي دو روز اخير گفت : ما هنوز هم زلاتكو كرانیکار را سرمربي تيم خود مي‌دانيم، هر چند كه ايشان طي روزهاي شنبه و دوشنبه بر سر تمرينات حاضر نشدند.
مربي تيم پرسپوليس گفت : بايد بپذيريم كه ما در چند بازي گذشته ليگ بدشانس بوديم. توپ‌هايمان گل نشد، اما هر توپي كه روي دروازه‌مان آمد، گلي را براي حريف رقم زد.
عبدي افزود : بچه‌ها به لحاظ آمادگي مشكل خاصي ندارند، بلكه آنها بايد اشتباهات خود را به صفر برسانند، تا از بازي خوبشان نتيجه بگيرند.
مربي تيم پرسپوليس گفت : من اعتقاد دارم كه يك مربي در چنين وضعيتي است كه بايد حرفه‌اي گري خودش را نشان دهد. من طي روزهاي اخير با بچه‌ها مفصلا صحبت كرده و آنها را در خصوص اين ديدار حساس توجيه كرده‌ام.

عبدي افزود : من به بچه‌ها گفته‌ام كه در بازي عصر جمعه فرد مهم نيست، چراكه پيروزي مهم است و اين پيروزي هم از آن همه هست، حتي آنهايي كه بر روي سكو نشسته و 90 دقيقه ما را تشويق خواهند كرد.
عبدي گفت : رفاقت و همدلي بچه‌ها با حمايت همه‌جانبه هواداران مي‌تواند معجزه كند و همين باعث شده تا بچه‌ها طي روزهاي اخير تمرينات با انگيزه‌اي را انجام دهند.

مربي تيم پرسپوليس گفت: من خطاب به بچه‌ها گفتم؛ كه مي‌دانم پول نيست، شرايط سخت است و به نوعي روزهاي اخير با شخصيت شما بازي شده است، اما اينها در قبال خوشحال كردن دل مردم هيچ است. شما بايد همدل وهمراه باشيد و 11 نفري كه به نمايندگي از بقيه بازيكنان به زمين مي‌روند بايد جور همه تيم را بکشند.
وی در واکنش به خبر بازگشت کرانیکار به پرسپولیس گفت: من هم شنیدم و از اینکه مسولین بلند مرتبه سازمان تربیت بدنی نگران پرسپولیس هستند و برای بازگشت آرامش به پرسپولیس تلاش می کنند خوشحالم و اگر آقای کرانیکار برگردند من همچون گذشته در حد توان به وی برای دربی کمک خواهم کرد.
عبدي در پايان درباره احتمال تغيير در تركيب تيم پرسپوليس در بازي با استقلال گفت: شايد در يك تغيير در تركيب پرسپوليس نسبت به گذشته صورت پذيرد اما هرگز تغيير كلي نخواهيم داشت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)