وقتی نایب رئیس خط و نشان می کشد

مرجع خبری پرسپولیس : فدراسیون فوتبال برای حمایت داور داربی آمادگی کامل دارد. اگر تردیدی در این باره دارید این گفته مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال را بخوانید: «ما که نمی‌توانیم برای انتخاب داور گوش به زنگ باشیم که کدام تیم چه داوری را می‌خواهد. ما بر اساس حساسیت بازی و شرایط داوران سعی می‌کنیم بهترین داور‌مان را انتخاب کنیم.» و البته وقتی داور مسابقه انتخاب شد دیگر هیچ کس حق اعتراض ندارد؛ «به احدی اجازه انتقاد از داور داربی را نمی‌دهیم. داوری که از سوی کمیته داوران برای بازی برگزیده می‌شود بی‌شک بهترین گزینه موجود بوده است و هیچ کس حق اعتراض را به او ندارد چون با این کار تنها برای تماشاگران ذهنیت ایجاد می‌شود و این رفتار کار همه ما را دشوار می‌کند. نباید بی‌دلیل به تماشاگرانی که برای تماشای داربی می‌آیند، استرس وارد کرد.»

اما سرانجام چه کسی داربی را سوت می‌زند؟ این سئوال ما را تاج با سئوالی پاسخ می‌دهد: «به نظر شما چه کسی داور بازی باشد بهتر است؟ کمیته داوران دو داور برجسته‌اش را برای این مسابقه در اختیار ندارد اما ما داورانی با‌تجربه و جوان داریم که به راحتی می‌توانند بازی جمعه را قضاوت کنند.» او در واکنش به گفته‌های خوردبین درباره مسعود مرادی هم می‌گوید:

 «متأسفانه دوستان اصلاً رعایت نمی‌کنند که حرف‌های‌شان بی‌دلیل حساسیت ایجاد می‌کنند و درحالی که ما هنوز داور بازی را انتخاب نکرده‌ایم بی‌دلیل حساسیت می‌سازند و قصاص قبل از جنایت می‌کنند.»

او همچنین با اشاره به دیدار با سعیدلو می‌گوید: «اگرچه تعدادی از دوستان و همکاران‌تان خیلی علاقه‌ای به ماندن ما در فدراسیون ندارند و مدام برای‌مان حاشیه می‌سازند و هر روز کسی را روی صندلی ما می‌نشانند، رئیس سازمان از برنامه‌های فدراسیون و تیم ملی حمایت کرد و گفت با قدرت به برنامه‌های‌مان ادامه بدهیم.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)