پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر هنوز قرارداد مالی با این تیم امضا نکرده است.

حمیدرضا علی عسگر درباره دو شکست متوالی پرسپولیس در دیدارهای دوستانه، گفت: دیدارهای دوستانه برای این است که بتوانیم نقاط ضعف و قوت خودمان را بشناسیم و آنها را برطرف کنیم، انشاالله تا شروع لیگ می‌توانیم با چند جلسه تمرین به شرایط آرمانی برسیم. خستگی فشار تمرینات هنوز در بدن بچه‌ها وجود دارد که با تمرینات ریکاوری این مسئله هم حل می‌شود.

هافبک پرسپولیس در خصوص روز چهارشنبه این تیم و تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: بازی با تراکتورسازی بسیار حساس و مهم است، ما می‌خواهیم لیگ 93-92 را با پیروزی آغاز و یک برد شیرین را به هوادارانمان تقدیم کنیم.

علی عسگر در واکنش به حضور کریمی و انصاری‌فرد در ترکیب تراکتورسازی، تصریح کرد: در مورد این مسئله و مسائل حاشیه‌ای صحبت خاصی ندارم.

وی ضمن اشاره به این موضوع که قرار است مشکلات مالی بازیکنان پرسپولیس تا پایان هفته برطرف شود گفت: هنوز با پرسپولیس قرارداد مالی امضا نکردم اما همچنان با انگیزه در تمرینات حاضر می‌شوم. این موضوع مشکل خاصی نیست و می‌توانم در بازی‌های لیگ برای پرسپولیس به میدان بروم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)